پرده سینما

بلیت سفید سینما آزادی برای ایران‌برگر و عصر یخبندان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

گیشه پردیس سینما آزادی برای فیلم‌های «ایران‌برگر» و «عصر یخبندان» بلیت سفید فروخت. به گزارش مهر، روز گذشته ۱۲ بهمن‌ماه پردیس سینما آزادی با نمایش فیلم‌های «ایران‌برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی کار خود را در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آغاز کرد. این ۲ فیلم از جمله آثار پرفروش در این پردیس به‌شمار می‌رود و طی روز گذشته تمام بلیت‌های روزانه گیشه به فروش رسیده و با توجه به استقبال مخاطبان برای تماشای این ۲ فیلم در روز اول، بلیت سفید فروخته شد و علاقه‌مندان برای تماشای «ایران‌برگر» و «عصر یخبندان» در سالن‌های سینما روی زمین نشستند.

«ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی داستان اهالی روستایی است که برخی از آن‌ها با حرص و طمع خواستار کسب قدرت در بین اهالی روستا هستند که به‌صورت طنز درآمده است. در این فیلم بازیگرانی چون محسن تنابنده در نقش فتح‌الله خان و احمد مهرانفر بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی آمده است، در عصر یخبندان خارپشت‌ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت‌ها تنها جاندارانی بودند که در «عصر یخبندان» زنده ماندند. بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی، بابک بهشاد، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان، علی کوچکی، فرهاد اصلانی و ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.