پرده سینما

رضا ناجی از نداشتن کارت جشنواره گلایه کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

رضا ناجی از این‌که امسال کارت ورود به کاخ جشنواره فیلم فجر برایش صادر نشده است، ابراز نارضایتی کرد. رضا ناجی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گلایه از نداشتن کارت برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر اظهار کرد: متأسفانه از افتتاحیه تا به حال، سه روز است که به برج میلاد می‌آیم اما هنوز کارتم نرسیده است. من با آقای رضاداد هم صحبت کردم و به او سلام و عرض ادب کردم و درباره این موضوع به او گفتم اما او به من گفت شما خودتان کارت هستید!

وی افزود: اما آن‌هایی که دم در سالن نمایش فیلم مأمور هستند، همه نوجوان‌اند و مرا که خودم کارت هستم نمی‌شناسند! آقای ایوبی مرا برای افتتاحیه مقبره شمس تبریزی به خوی برد اما اینجا کارتم هنوز نرسیده است. بازیگر فیلم «آواز گنجشک‌ها» یادآور شد: همچنین شبکه چهار هم با من گفتگویی داشت که این ماجرا را توضیح دادم اما متأسفانه هنوز کارت من به‌عنوان یک بازیگر جهانی صادر نشده است. این روز‌ها که می‌آیم جز آقایان سعید راد و پرویز پرستویی بازیگر دیگری ندیدم.

ناجی اعلام کرد: امسال من فیلمی در جشنواره ندارم و فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» را داشتم که در بخش مسابقه قرار نگرفته است اما اکران عمومی این فیلم ان‌شاءالله در عید نوروز ۹۴ خواهد بود. وی در پایان گفت: درباره کار هیچ‌یک از دوستان نمی‌توانم حرف بزنم چون هیچ فیلمی ندیده‌ام.


 تاريخ ارسال: 1393/11/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.