پرده سینما

سهم گیشه هیچکدام از سالن‌ها کم نشده است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر امور سینماهای مردمی جشنواره فجر درباره انتقاد به سهم اندک فروش بلیت در گیشه، متغیر بودن این سهم در سینماهای مختلف و... توضیح داد. به گزارش مهر، محسن شمس مدیر امور سینماهای مردمی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر درباره برخی از انتقادهای مردمی مبنی بر سهم اندک گیشه برای خرید بلیت فیلم‌های فجر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اختصاص سهم بلیت به فیلم‌های سینمایی در گیشه از کف ۲۰ درصد شروع می‌شود و این سهم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد متغیر است و تنها در مواردی محدود، سهم بالای ۳۰ درصد اختصاص داده شده است.

وی در پاسخ به اینکه انتقاد وارد شده درباره برخی از فیلم‌های پرطرفدار این دوره از جشنواره است، گفت: در مقطع توزیع بلیت، پیش‌بینی درباره استقبال مردمی وجود ندارد و نمی‌دانیم برای چه فیلمی چه سهمی از بلیت‌ها در گیشه را باید اختصاص داد.

مدیر امور سینماهای مردمی سی و سومین جشنواره فیلم فجر متذکر شد: زمانی که برخی از فیلم‌ها با استقبال مردمی مواجه می‌شوند، طبیعتاً تقاضا برای بلیت گیشه این دسته از فیلم‌ها نیز بیشتر می‌شود و بلیت فیلم‌های مورد استقبال در گیشه نایاب می‌شود و این مسأله ربطی به سهم بلیت در گیشه ندارد. وی در پایان عنوان کرد: طبق وعده‌ای که داده‌ام، سهم گیشه هیچ سالنی کم نشده است. بعید می‌دانم مخاطب به گیشه مراجعه کند و با کمبود بلیت مواجه شود اما این نکته را می‌پذیرم که سهم گیشه برخی از سینما‌ها متغیر است.


 تاريخ ارسال: 1393/11/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.