پرده سینما

ریدلی اسكات بیگانه‌های سه بعدی را می‌سازد

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

كمپانی فوكس قرن بیستم كه تهیه كننده فیلم است حاضر به افشای رقم تولید هیچ‌یك از دو فیلم جدید نشده است

 

سیگورنی ویور در بیگانه.به گزارش خبرگزاری فارس دو قسمت جدید فیلم به دورانی قبل از شروع قصه قسمت اول در سال 1979 برمی‌گردد و حكم یك پیش درآمد را بر این مجموعه فیلم دارد. به گفته ریدلی اسكات خالق این مجموعه فیلم، قسمت‌های جدید حكم احیای این مجموعه را ندارند ولی به صورت سه بعدی تولید خواهند شد. هنوز نامی برای هیچ یك از دو قسمت جدید فیلم انتخاب نشده و فعلا با نام موقت بیگانه‌های سه بعدی بدون نام شناخته می‌شود.

اسكات این روزها با كمك طراح صحنه خود راجر كریستین مشغول طراحی صحنه‌ها و كاراكترهای مختلف قصه این فیلم‌ها است. كریستین ماه مارس خبر از احتمال تولید قسمت‌های جدید بیگانه داد، ولی این خبر از سوی منابع مستقل تأیید نشد.

كمپانی فوكس قرن بیستم كه تهیه كننده فیلم است حاضر به افشای رقم تولید هیچ‌یك از دو فیلم جدید نشده است اما تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌كنند هر یك از قسمت‌های جدید فیلم با هزینه‌ای بالای 100 میلیون دلار تهیه شود. ریدلی اسکات گفته: «اصرار دارم كه این فیلم‌ها به شیوه سه بعدی تهیه شود. از اكتبر سال گذشته در حال مذاكره با مسئولان كمپانی فوكس هستم آنها هم موافق تولید سه بعدی این فیلم‌ها هستند. فیلم‌ها به عنوان پیش درآمد یك و دو در قصه قسمت اول ساخته می‌شوند». 

با این وجود، اسكات خط اصلی قصه این دو قسمت فیلم را فاش نمی‌كند. در قصه قسمت اول گروهی فضا نورد راهی یك مأموریت مهم می‌شوند و در دل كهكشان با یك موجود خطرناك و عجیب و غریب بیگانه فضایی برخورد می‌كنند. در قسمت دوم و سوم فیلم كاراكتر سیگورنی ویور با این موجود بیگانه روبرو می‌شود و تلاش می‌كند تا او را از بین ببرد. جیمز كامرون و دیوید فینچر كارگردان این فیلم‌ها بودند.

قسمت چهارم فیلم در سال 1997 به كارگردانی ژان پیر ژونه شكست سخت تجاری خورد و باعث شد تا این مجموعه فیلم به قفسه بایگانی سپرده شود.

ریدلی اسكات هم‌اكنون نسخه جدیدی از درام اكشن و تاریخی رابین‌هود را آماده نمایش دارد.

 

در همین رابطه بخوانید

بازار فیلم های سه بعدی هر روز داغ تر می شود

قسمت سوم حلقه به صورت سه بعدی ساخته می شود

ریدلی اسکات بیگانه های سه یعدی را می سازد 

کاپولا: فیلم های سه بعدی بسیار خسته کننده اند

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/2/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.