پرده سینما

داوران سودای سیمرغ کارشان را شروع کردند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه معارفه هیأت داوران بخش سودای سیمرغ با حضور اعضای هیأت داوران و دبیر جشنواره فیلم فجر برگزار شد و هیأت داوران نقطه‌نظرات خود را ارائه کردند. به گزارش مهر، علیرضا رضاداد در دیدار با مجید مجیدی، جواد طوسی، علیرضا شجاع‌نوری، عبدالله اسکندری، عزیز ساعتی، محمد بزرگ‌نیا و مهتاب نصیرپور به‌عنوان اعضای هیأت داوران بخش مسابقه سینمای ایران درباره مسائل پیرامون آثار حاضر در این بخش و همچنین نحوه بازبینی فیلم‌ها به بحث و گفتگو پرداختند.

دبیر جشنواره در این جلسه با ارائه گزارشی از روند انتخاب فیلم‌ها و با اشاره به بیانیه هیأت انتخاب، درباره عملکرد یک‌ساله سینمای ایران و تغییر مقررات این دوره از جشنواره گفت: درباره تغییر مقررات باید به محدودیت تعداد فیلم‌ها در این دوره اشاره کنم. این محدودیت در انتخاب فیلم‌ها بیش از همه در داوری اثرگذار بوده است.

اعضای هیأت داوران نیز در ادامه نقطه‌نظرات خود را با دبیر جشنواره در میان گذاشتند. در ادامه، احکام هیأت داوران از سوی علیرضا رضاداد، دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر به اعضای هیأت داوران تقدیم شد. بازبینی بخش آثار سودای سیمرغ، پس از اتمام این جلسه آغاز شد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.