پرده سینما

از چندوچون برگزاری جشنواره فیلم فجر بی‌خبر نیستیم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس که این روز‌ها مشغول بررسی بودجه سال آینده است با اینکه فرصت تماشای آثار جشنواره فجر را نداشته است، می‌گوید در جریان مسائل و روند برگزاری این رویداد است. حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی و دیگر کمیسیون‌های مجلس این روز‌ها به‌شدت درگیر بررسی بودجه سال ۹۴ هستند، گفت: برای بررسی بودجه تا اوائل اسفند درگیر هستیم و به این دلیل هنوز خود من نتوانسته‌ام هیچ‌یک از فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر را ببینم.

وی در پاسخ به اینکه چطور از مسائل و چالش‌های فیلم‌های این دوره از جشنواره مطلع می‌شود؟ بیان کرد: ما دوستانی داریم که مشغول به فعالیت‌های سینمایی هستند و اگر هیچ‌کدام از اعضای کمیسیون فرهنگی موفق نشوند فیلم‌ها را ببینند آن‌ها به‌دلیل اینکه با کمیسیون مرتبط هستند قرار است با پایان جشنواره، جمع‌بندی کاملی از نقاط قوت و ضعف جشنواره سی و سوم به ما ارائه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در پایان با اشاره به اینکه چگونه درباره فیلم‌های این دوره از جشنواره به نتیجه مشخصی خواهند رسید، گفت: با توجه به بررسی بودجه، فرصت برای تماشای فیلم‌ها محدود است اما اگر گزارشی درباره فیلمی به ما برسد شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا فیلم در کمیسیون و یا سالنی نزدیک به وزارت ارشاد به نمایش گذاشته شود و آن را ببینیم.


 تاريخ ارسال: 1393/11/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.