پرده سینما

جنتی: «محمد (ص)» فاخر‌ترین فیلم جمهوری اسلامی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین نمایش فیلم سینمایی «محمد (ص)» این اثر سینمایی را فاخر‌ترین فیلم سینمایی جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد. علی جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ساخته مجید مجیدی با نام «محمد (ص)» پیرامون کودکی پیامبر اسلام (ص) گفت: با دیدن فیلم «محمد (ص)» لذت فراوانی بردم و تصور می‌کنم که این فیلم فاخر‌ترین فیلمی باشد که در تاریخ ۳۵ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

وی ادامه داد: این فیلم هم از نظر محتوا و هم از نظر مضمون یکی از کارهای کم‌نظیری بوده که در حوزه سینمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده که یکی از عمده‌ترین توجهات سازندگان آن عنایت به دوران کودکی پیامبر تا زمان بعثت بوده است. جنتی تأکید کرد: آنچه که در فیلم نمایش داده شده در این محتوا است که پیامبر اسلام، پیامبر رحمت و مهربانی است که در کتاب‌های تورات و انجیل نیز بشارت‌هایی درباره حضور این پیامبر مهربانی آمده است.

وی افزود: در همه پیروان ادیان گذشته نیز انتظار یک منجی بزرگ از سرزمین عربستان وجود داشته که این می‌تواند نقطه عطفی در بیان یک اثر سینمایی باشد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد بخش دوم فیلم سینمایی «محمد (ص)» نیز که اختصاص به زمان بعثت تا رحلت پیامبر اکرم دارد با کیفیتی بهتر ساخته شود.


 تاريخ ارسال: 1393/11/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.