پرده سینما

مذاکرات برای اکران جهانی فیلم «محمد رسول‌الله (ص)»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد رسول‌الله (ص)

 

مدیر پروژه فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» با اشاره به اینکه این اثر هر نوع ذائقه‌ای را که به‌دنبال حقیقت باشد، راضی خواهد کرد از مذاکره با پخش‌کننده‌های جهانی از یک ماه آینده خبر داد. محمدمهدی حیدریان، مدیر پروژه سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در حاشیه نمایش این فیلم برای اهالی رسانه و هنرمندان در سینما فرهنگ درباره اقداماتی که نسبت به انتقادات الازهر مصر در دستور کار دارند و امکان نمایش آن برای منتقدان پیش از اکران جهانی به خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» برای تکمیل صداگذاری حدود سه هفته دیگر کار دارد و پس از انجام این موارد فیلم برای پخش جهانی آماده خواهد شد. پس از آن برنامه‌های مفصلی داریم تا گروه‌ها با سلایق و اعتقادات مختلف بتوانند فیلم را ببینند و یک مواجهه علنی با فیلم پیدا کنند. با نمایش فیلم برای این گروه‌ها تصورات و پیش‌فرض‌هایی را که بدون دیدن فیلم بیان کرده‌اند جنبه عینی یافته و از این طریق می‌توانند به دریافت درستی از اثر برسند.

وی افزود: فکر می‌کنم فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» هر نوع ذائقه‌ای را که به‌دنبال حقیقت باشد راضی می‌کند؛ چه به جهت استنادات تاریخی که به‌اندازه کافی در این مورد تحقیق و مطالعه شده و چه از لحاظ کیفی و فنی. برای تولید این فیلم بهترین‌های داخل و خارج انتخاب شده‌اند و مطمئناً نتیجه نهایی این اثر سینمایی می‌تواند مخاطبان را راضی نگه دارد.

حیدریان درباره بازخوردهایی که در روزهای اخیر از فیلم گرفته است، بیان کرد: حسی که از همه افرادی که در چند روز اخیر به تماشای فیلم نشسته‌اند، گرفته‌ام این بوده که همگی نفس راحتی کشیده‌اند که بالاخره تصویر درستی از حضرت محمد (ص) در این فیلم به تصویر کشیده شده است و ما می‌توانیم بخشی از حقیقت کنونی حضرت را به تصویر بکشیم.

مدیر پروژه «محمد رسول‌الله (ص)» در پایان درباره اکران جهانی فیلم یادآور شد: از یک ماه دیگر مذاکراتمان را با پخش‌کننده‌های فیلم آغاز می‌کنیم. در سالیان گذشته و به‌ویژه در ماه‌های اخیر درخواست‌های بسیاری برای پخش جهانی فیلم داشته‌ایم اما همه مذاکرات را موکول به بعد از اتمام مراحل فنی فیلم کردیم تا توزیع‌کننده‌ها هم فیلم کامل شده را ببینند لذا از ماه آینده مذاکراتمان را برای به توافق رسیدن با پخش‌کننده آغاز خواهیم کرد.
خاطرنشان می‌سازد که فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» روز گذشته در حضور عوامل اصلی این فیلم برای جمعی از اصحاب رسانه و سینماگران به نمایش درآمد. در این نمایش که ساعت ۱۴ بعدازظهر در سینما «فرهنگ» آغاز شد، این پروژه عظیم تاریخی برای اصحاب رسانه رونمایی شد که برنامه تا ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه ادامه پیدا کرد. گفتنی است پروژه «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی پس از حدود سه سال مراحل مقدماتی و پیش‌تولید در سال ۱۳۸۶ در آستانه آغاز مرحله فیلمبرداری قرار گرفت و پس از ۷ سال، برای اولین‌بار در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>پرهام:

فیلمی دل انگیز بود. دیشب دیدمش

2+0-

جمعه 24 بهمن 1393



>>>milad:

این فیلمی که من دیشب دیدم حتی توی ایران هم خریدار ندارد چه برسه به خارج

1+2-

جمعه 24 بهمن 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.