پرده سینما

جشنواره فیلم شهر، خردادماه ۹۴ در تهران

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش مهر، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «شهر» با اعلام این خبر گفت: زمان قطعی برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی «فیلم شهر» از سوی شورای سیاستگذاری این جشنواره مشخص شد. این جشنواره از ۳ خرداد، روز حماسه فتح خرمشهر آغاز و تا ۱۲ خردادماه همزمان با میلاد باسعادت امام عصر (عج) ادامه دارد. وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متولی برگزاری این رویداد مهم فرهنگی اجتماعی و سینمایی است و این دوره جشنواره با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در قالب بخش‌های مسابقه سینمای ایران و سینمای بین‌الملل طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «شهر» با بیان اینکه تاکنون استقبال گسترده‌ای از سوی هنرمندان، فیلمسازان، تهیه‌کنندگان و مراکز و مؤسسات فرهنگی و سینمایی صورت گرفته بیان کرد: آثار متقاضی با موضوعاتی همچون اشاعه فرهنگ مهربانی، تقویت روحیه صبر میان شهروندان، گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ اسلامی- ایرانی در شهر، اشاعه و ارتقای فرهنگ نظم و قانون گرایی، توجه شهروندان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب‌های آن، تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه‌های مثبت افزایش جمعیت شرکت کرده‌اند.

عشیری در پایان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم «شهر» از جمله رویداد‌ها و جریان فرهنگی و سینمایی کشور است که در ساختار آن توجه به بخش‌های مختلف مانند: فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های بلند داستانی ویدیویی، فیلم‌های مستند نیمه‌بلند و بلند، فیلم‌های کوتاه، مسابقه طرح اولیه فیلمنامه‌نویسی سینمایی، اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینما و سینمای بین‌الملل تعریف و گنجانده است.


 تاريخ ارسال: 1393/11/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.