پرده سینما

در شبکه‌های اجتماعی انجام شد: پیش‌بینی اسکار

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

برمبنای پیش بینی‌های صورت گرفته در شبکه‌های اجتماعی «تک‌تیرانداز آمریکایی» و «سلما» بیشترین شانس را برای دریافت جایزه اسکار دارند و مریل استریپ نیز به‌عنوان بازیگر زن مکمل بالا‌تر از رقبایش قرار دارد. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، به گفته کاربران شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر، از هشت فیلمی که برای کسب جایزه اسکار بهترین فیلم سال رقابت می‌کنند، فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» و «سلما» از بالا‌ترین شانس برخوردار هستند.

فیس‌بوک روز پنج‌شنبه اعلام کرد که فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» با نقش‌آفرینی بردلی کوپر طی دو هفته گذشته، در این زمینه بیش از هر فیلم دیگری مورد اشاره قرار گرفته است. فیلم‌های بعدی به‌ترتیب «سلما»، «مرد پرنده‌ای»، «بازی تقلید»، «پسرانگی»، «ویپلش»، «تئوری همه‌چیز» و «هتل بزرگ بوداپست» هستند. اما از طرف دیگر کاربران توییتر بیش از همه درباره فیلم «سلما» صحبت کرده‌اند و این فیلم را در صدر لیست خود قرار داده‌اند.

علاوه بر این، کاربران فیس‌بوکی بدون توقف درباره بردلی کوپر صحبت می‌کنند که از دیگر رقبایش در بخش بهترین بازیگر مرد سال یعنی ادی ردمین، مایکل کیتون، بندیکت کامبربچ و استیو کارل پیشی گرفته است. جی‌. کی.‌ سیمونز هم در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل از ادوارد نورتون، اتان هاوک، رابرت دووال و مارک رافالو جلو‌تر است. کاربران فیس‌بوک طی دو هفته پیش، بیشتر از همه درباره جولیان مور به‌عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر زن سال صحبت کردند و او را بالا‌تر از رقبایش یعنی ریس ویترسپون، فلیسیتی جونز، روزاموند پایک و ماریون کوتیار قرار دادند. در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن هم مریل استریپ جلو‌تر از پاتریشیا آرکت، اما استون، کایرا نایتلی و لورا درن قرار دارد.

برای کارگردان‌ها هم کاربران فیس‌بوکی طرفدار ریچارد لینکلیتر کارگردان فیلم «پسرانگی» هستند که دوازده سال گذشته را صرف ساخت فیلم‌اش کرده است. فیلم «۶ قهرمان بزرگ» هم پیشتاز بخش انیمیشن‌های سال است. اما کاربران توییتر در بخش بهترین بازیگر مرد، بندیکت کامبربچ که محبوب میلیون‌ها نفر است را برای نقش‌آفرینی‌اش در فیلم‌ «بازی تقلید» به‌عنوان بهترین بازیگر شناختند. اینجا هم جولیان مور موفق به کسب رتبه اول بیشترین اشاره‌ها را کسب کرد و مارک رافالو به‌عنوان بازیگر محبوب نقش مکمل مرد شناخته شد.

اما بیشتر از همه این بازیگران محبوب، مریل استریپ موضوع بحث‌های داغ در توییتر بوده است. به اعلام آمار وبسایت توییتر در روز پنج‌شنبه، از زمانی که نامزدهای دریافت جوایز اسکار روز پانزدهم ماه ژانویه معرفی شدند، استریپ در بیشتر بحث‌های اسکاری توییتر حضور داشته است. حتی با وجود اینکه خود استریپ اکانت توییتر ندارد، نام او بسیار بیشتر از دیگر رقبایش مورد اشاره قرار گرفته است.


 تاريخ ارسال: 1393/12/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.