پرده سینما

اولدمن و دی‌کاپریو در صدر ناکام‌های اسکار!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچند بازیگران بزرگی هستند که تاکنون اسکار نگرفته‌اند، اما‌ گری اولدمن و لئوناردو دی‌کاپریو در رأس این فهرست جای دارند. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، بر مبنای نظرسنجی سایت رنکر،‌گری اولدمن بزرگ‌ترین بازیگر ناکام در اسکار است. این بریتانیایی که برای بازی در نقش جیمز گوردون در سه‌گانه «شوالیه تاریکی» هرگز نامزد دریافت اسکار نشده تنها یک‌بار نامزد دریافت اسکار در سال ۲۰۱۱ برای «بندزن خیاط سرباز جاسوس» شده است.

برمبنای این رأی‌گیری، که با رأی ۳۴ هزار نفر ترتیب داده شده، در ردیف دوم این فهرست لئوناردو دی‌کاپریو جای دارد که تاکنون چهاربار برای فیلم‌های «چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد؟»، «هوانورد»، «الماس خونین» و «گرگ وال‌استریت» نامزد اسکار شده اما آن را نبرده است. در مکان سوم هم جانی دپ جای دارد که برای «ناکجاآباد» و «دزدان دریایی کارائیب» سه نوبت از سال ۲۰۰۳ تاکنون نامزد اسکار شده است.

ادوارد نورتون که این دوره نیز نامزد نقش مکمل بود و ناکام ماند، نیز در این فهرست جای دارد و مکان چهارم را به خود اختصاص داده است. او که برای «مرد پرنده‌ای» نامزد بود، این جایزه را به جی. کی. سیمونز واگذار کرد. یان مک‌کلن، لیام نیسون، رالف فاینس، رابرت داونی جونیور، هریسون فورد و کلینت ایستوود دیگر بازیگرانی هستند که اسکار دریافت نکرده‌اند و در این فهرست جای دارند.

با این حال میزان آرا برحسب سن و جنس رأی‌دهندگان متفاوت بود و بیشتر زنان جوان دی‌کاپریو را در مکان اول انتخاب کردند درحالی‌که مردان بالای ۳۰ سال اولدمن را انتخاب کردند. آن‌هایی که اولدمن را انتخاب کردند به مک‌کلن در مکان بعدی رأی دادند، درحالی‌که آن‌ها که دی‌کاپریو را انتخاب کردند، ادوارد نورتون را نیز در فهرست خود داشتند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/6
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>محسن:

سال دیگه دی کاپریو اسکار میگیره.واسه فیلم خونخواهی که کارگردانشم ایناریتو و با تام هاردی هم بازیه.

2+0-

چهارشنبه 6 اسفند 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.