پرده سینما

آغاز پیش‌بینی‌ها برای برندگان اسکار ۲۰۱۶!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

هنوز دو روز از اهدای مراسم اسکار ۲۰۱۵ نگذشته که بحث و بررسی برای اینکه چه فیلم‌هایی در اسکار ۲۰۱۶ بیشتر از شانس بردن جایزه برخوردار هستند، شروع شده است. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، مراسم اسکار امسال تنها همین چند روز پیش برگزار شد اما از همین حالا پیش‌بینی‌هایی برای اسکار سال آینده هم انجام شده‌اند. این‌ها چندی از فیلم‌هایی هستند که از این همین الان سروصدا به‌پا کرده‌اند و می‌توانند در اسکار ۲۰۱۶ از شانس برنده شدن برخوردار باشند.

● «هشت منفور» (ساخت کمپانی واینستین، اکران در فصل پاییز)

هشتمین فیلم کوئنتین تارانتینو تا همین حالا با بحث‌های بسیار همراه بوده و بعد از لو رفتن فیلمنامه آن به‌صورت آنلاین، تارانتینو مجبور به بازنویسی و نمایش و فروش فوق‌العاده مخفیانه آن به کمپانی‌های بزرگ شد و در‌‌نهایت این واینستین بود که آن را خریداری کرد. نقدهای نوشته شده از فیلمنامه تا به حال خیلی مثبت نبوده‌اند، ولی به‌هیچ‌وجه نباید تارانتینو و مجموعه‌ای از بازیگران که شامل چنینگ تیتوم و ساموئل ال. جکسون می‌شود را دست کم گرفت.

● «جوی» (ساخت کمپانی فاکس، اکران در بیست و پنجم دسامبر)

دیوید او. راسل سازنده فیلم‌های شناخته‌شده‌ای مانند «دفترچه بارقه امید» و «کلاه‌برداری آمریکایی»، حالا بار دیگر در فیلم جدید خود با جنیفر لارنس همکاری می‌کند. لارنس در این فیلم نقش جوی مانگانو خالق جاروهای تی تمیزکننده میراکل ماپ را ایفا می‌کند که با اختراع خود به شهرت بسیاری دست پیدا کرده بود.

● «من و ارل و دختر در حال مرگ» (ساخت فاکس سرچ‌لایت، تاریخ اکران نامشخص)

هنوز نمی‌توان حرف‌های زیادی درباره این فیلم زد، اما واکنش‌های خوب دیده شده نسبت به آن در جشنواره ساندنس می‌تواند به این معنی باشد که درست مانند فیلم‌های «ویپلش» و «پسرانگی»، این فیلم بتواند تا اسکار سال آینده پیش‌روی کند.

● «بازگشته از گور» (ساخت کمپانی فاکس، اکران روز بیست و پنجم دسامبر)

الخاندرو جی. ایناریتو با فیلم «مرد پرنده‌ای» جایزه‌های اصلی اسکار را از آن خود کرد و علاوه بر ساختن بهترین فیلم سال، جایزه بهترین کارگردانی را نیز از آن خود کرد. حالا او در فیلم بعدی‌اش داستانی وسترن با نقش‌آفرینی تام هاردی و لئوناردو دی‌کاپریو ساخته که در نقش شکارچیان پشم حیوانات در مناطق سرخ‌پوستی ظاهر می‌شوند.

● «فیلم جاسوسی جدید اسپیلبرگ» (ساخت کمپانی دیزنی، اکران روز شانزدهم اکتبر)

استیون اسپیلبرگ هم بعد از فیلم موفق «لینکلن» حالا در حال ساخت یک فیلم جاسوسی در دوران جنگ سرد است که هنوز عنوان رسمی برایش انتخاب نشده. در این فیلم یکی از افراد محبوب آکادمی اسکار یعنی تام هنکس نقش وکیل آمریکایی را بازی می‌کند که توسط سازمان سی‌آی‌ای استخدام می‌شود تا به نجات خلبانی که توسط شوروی سابق دستگیر شده کمک کند.

● «استیو جابز» (ساخت کمپانی یونیورسال، اکران روز نهم اکتبر)

آیا دنی بویل موفق خواهد شد؟ مایکل فاسبندر در نقش افسانه کمپانی اپل بازی می‌کند و فیلمنامه را هم آرون سورکین نوشته است.


 تاريخ ارسال: 1393/12/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.