پرده سینما

مردم به «خانه‌ای کنار ابر‌ها» علاقه دارند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

دبیر اجرایی اکران‌های مردمی جشنواره فیلم «عمار» ضمن اعلام برنامه‌های هفته جاری اکران فیلم «خانه‌ای کنار ابر‌ها»، از درخواست‌های گسترده اکران‌کنندگان این جشنواره برای اکران این فیلم خبر داد. به گزارش مهر، محمدهادی حاج‌کرمی دبیر اجرایی اکران‌های مردمی گفت: همزمان با حضور رسمی فیلم «خانه‌ای در کنار ابر‌ها» در گیشه سینماهای کشور، دبیرخانه جشنواره «عمار» با دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابر‌ها» برای اکران مردمی این فیلم به تفاهم رسید که براساس تفاهم صورت گرفته، علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم را در مسجد، مدرسه، دانشگاه یا سالن‌های شهری و... نمایش دهند.

وی ادامه داد: با اعلام فراخوان دبیرخانه جهت اکران «خانه‌ای کنار ابر‌ها» بیش از صد درخواست اکران به دبیرخانه رسید که در این زمینه دانشگاه‌ها پیشتاز هستند. بر همین اساس پیش از این، فیلم «خانه‌ای کنار ابر‌ها» در دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه هنر تبریز، دانشگاه شیراز، مسجد صاحب‌الزمان (عج) سعادت‌آباد اکران شده و در حال حاضر در سی نقطه کشور در حال اکران است.

همچنین برنامه اکران‌های هفته جاری این فیلم به شرحی است که در ادامه می‌آید. دوشنبه یازدهم اسفند ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه: سالن ابن‌سینا دانشگاه پزشکی شهرکرد، دوشنبه یازدهم اسفند ساعت ۱۵: سالن الغدیر دانشگاه زنجان، سه‌شنبه دوازدهم اسفند ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه: حسینیه الزهرا (س) ملارد کرج، چهارشنبه سیزدهم اسفند ساعت ۱۹: مسجد جامع ولی عصر (عج) باقرشهر، پنجشنبه چهاردهم اسفند ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: مسجد محبین الزهرا (س) دولاب.

علاقه‌مندان برای اکران فیلم می‌توانند پس از مراجعه به وبسایت Ammarportal. ir و ثبت‌نام به‌عنوان اکران‌کننده جشنواره «عمار»، کد ثبت‌نامی خود و نام شهر و مکان اکران را همراه با عبارت «درخواست اکران خانه‌ای کنار ابر‌ها» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند. کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز فقط نام شهر و مکان اکران را همراه با عبارت «درخواست اکران خانه‌ای کنار ابر‌ها - عدم دسترسی به اینترنت» به سامانه مذکور ارسال کنند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.