پرده سینما

برای ساخت «سنتوری ۲» نیاز به اجازه کسی ندارم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

داریوش مهرجویی کارگردان سینما در گفتگو با مهر با اشاره به این‌که همچنان در انتظار دریافت پروانه ساخت برای فیلم «سنتوری ۲» است، بیان کرد: درصورت دریافت پروانه ساخت، «سنتوری ۲» را برای سال آینده جلوی دوربین می‌برم. وی در پاسخ به این‌که برخی از رسانه‌ها بر این باورند که برای ساخت «سنتوری ۲» با توجه به این‌که تهیه‌کننده «سنتوری» زنده‌یاد فرامرز فرازمند در قید حیات نیست باید از خانواده این تهیه‌کننده اجازه گرفت، توضیح داد: «سنتوری» را خودم نوشته‌ام و فیلم با هزینه خودم ساخته شد، نام زنده‌یاد فرازمند تنها به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم آمده بود. بی‌شک برای ساخت «سنتوری ۲» نیز خودم اقدام می‌کنم و هیچ مشکلی برای ساخت آن وجود ندارد و نیاز به اجازه گرفتن از کسی برای ساخت این فیلم ندارم.

کارگردان فیلم سینمایی «مهمان مامان» در پاسخ به این پرسش که در دولت قبل برای ساخت دو فیلم سینمایی درخواست پروانه ساخت داده اما موفق به دریافت آن نشدید سرانجام آن‌ها چه شد؟ بیان کرد: «بیا تا برویم» و «سوگند عماد» دو فیلمی است که برای پروانه ساخت آن‌ها در دولت قبل اقدام کردم که متأسفانه برای هیچ‌کدام از این فیلم‌ها پروانه صادر نشد. موضوع یکی از فیلمنامه‌ها فلسفی بود و از آنجا که اگر چیزی از یک مسأله نفهمند اجازه کار به آن نمی‌دهند، اجازه ساخت این فیلم را ندادند. مهرجویی در پایان تأکید کرد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام که برای ساخت این دو فیلم سینمایی درخواست پروانه ساخت بدهم.

«سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۵ است، این فیلم داستان علی، نوازنده چیره‌‌دست سنتور و خواننده محبوب جوانان ناگهان در اوج شهرت و موفقیت افسار زندگی را از دست می‌دهد و به بیراهه می‌رود. او می‌گوید همه بدبختی‌ها از وقتی شروع شد که عشق بزرگ زندگی‌ام، هانیه مرا ترک کرد، اما هانیه زمانی می‌رود که علی مدت‌هاست در بند اعتیاد خانمان‌سوز خود گرفتار است... در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان، گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، مائده طهماسبی و... حضور داشتند. «سنتوری» بنا به دلایلی در سینماهای کشور اکران نشد و درنهایت نسخه دی‌وی‌دی آن وارد بازار شد.


 تاريخ ارسال: 1393/12/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.