پرده سینما

مکزیکی‌ها و پیشنهاد میلیونی به آقای باند!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

دولت مکزیک با ارائه پیشنهاد ۲۰ میلیون دلاری مشوق‌های مالیاتی از سازندگان قسمت جدید «جیمز باند» خواست تا تصویری مثبت از این کشور در این فیلم پرطرفدار ارائه دهد. به گزارش ایسنا، دولت مکزیک در راستای مقابله با چهره‌ منفی ترسیم شده این کشور، از سازندگان فیلم «شبح» جدید‌ترین فیلم از سری «جیمز باند» درخواست کرد با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه، تصویری روشن و مثبت از این کشور آمریکای شمالی ارائه بدهد و درعوض، تا مبلغ ۲۰ میلیون دلار مشوق‌های مالیاتی دریافت کند.

به گزارش گاردین، از جمله مواردی که مقامات مکزیکی خواستار تغییر آن در فیلمنامه شده‌اند، می‌توان به انتخاب همسری مکزیکی برای مامور ۰۰۷ و همچنین عدم انتخاب شخصیت منفی مکزیکی اشاره کرد. بیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» با عنوان «شبح» از تاریخ ششم نوامبر ۲۰۱۵ اکران خود را از انگلستان آغاز می‌کند و فیلمبرداری این فیلم نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد. در این فیلم «دنیل کریگ» برای چهارمین‌بار در نقش مامور ۰۰۷ ایفای نقش خواهد کرد و کارگردانی قسمت جدید «جیمز باند» را همچون قسمت قبلی «سام مندز» برعهده دارد.

علاوه بر «دنیل کریگ» بازیگرانی سر‌شناسی چون «کریستوف والتس»، «اندرو اسکات»، «لئا سیدو»، «مونیکا بلوچی» و «دیوید باتیستا» مقابل دوربین این فیلم خواهند رفت. سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پا‌تر» قرار دارد. قرار است صحنه‌های این فیلم در لندن، رم، مکزیکوسیتی، مراکش و کوه‌های آلپ اتریش تصویربرداری شود.

قسمت قبلی از این مجموعه فیلم در سال ۲۰۱۲ با عنوان «اسکای‌فال» به کارگردانی «سام مندر» و با حضور «کریگ» مامور ۰۰۷ و «خاویر باردم» در نقش منفی با فروش ۱. ۱ میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند، دست یافت.


 تاريخ ارسال: 1393/12/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.