پرده سینما

والت دیزنی باز هم از «یخ‌زده» پول درمی‌آورد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

«یخ‌زده»؛ فیلم موفق برنده جایزه اسکار کمپانی دیزنی با قسمت دوم‌اش بازمی‌گردد. به گزارش مهر و به نقل از گاردین، بالاخره خبر رسماً اعلام شد: قسمت دوم فیلم انیمیشن محبوب «یخ‌زده» ساخته خواهد شد. این خبر در ملاقات سهام‌داران کمپانی دیزنی در سان فرانسیسکو به‌طور عمومی اعلام شد. این کمپانی همچنین از جزئیات ساخت فیلم‌های بعدی «جنگ ستارگان» خود نیز در این ملاقات صحبت کرد.

پیش از این شایعه‌های بسیاری درباره ساخت «یخ‌زده ۲» به گوش رسیده بود و ایدینا منزل که نقش السا را بازی کرده، در ماه دسامبر نقشه‌های ساخت آن را تأیید کرده بود. جنیفر لی و کریس باک که با همکاری هم فیلم اول را کارگردانی کرده بودند، برای رهبری پروژه جدید حضور پیدا می‌کنند. فیلم «یخ‌زده» تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینما شد و همچنین با به‌دست آوردن عنوان پرفروش‌ترین نمایش موزیکال هم توانست از «شیرشاه» و «ماما میا!» پیشی بگیرد. «یخ‌زده» در حال حاضر با فروش بین‌المللی ۱. ۳ میلیارد دلار در رتبه پنجم لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ جای دارد.

این فیلم همچنین در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ موفق به کسب دو جایزه شد؛ بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه. اینکه کمپانی دیزنی می‌خواهد طول عمر شخصیت‌های «یخ‌زده» را بیشتر کند از قبل هم آشکار شده بود. این کمپانی یک فیلم کوتاه هفت دقیقه‌ای با عنوان «یخ‌زده تا همیشه» نیز ساخته که آنا، السا، کریستوف و اولاف در آن حضور دارند و با «سیندرلا» اکران می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست «یخ‌زده ۲» چه زمانی اکران خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1393/12/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.