پرده سینما

دفاع از عملکرد ارشاد در هنر و موسیقی/ اولویت‌های ۹۴

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

علی جنتی. عکس از الهام عبدلیوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با دفاع از عملکرد این وزارت خانه در حوزه هایی همچون هنر، موسیقی و کتاب دو اولویت اصلی وزارت ارشاد در سال جدید را برشمرد.

علی جنتی در گفتگو با «مهر»، در پاسخ به این سوال که بیشترین انتقادها به دولت در سال ۹۳ نسبت به مساله فرهنگ بود، در سال ۹۴ چه برنامه هایی در حوزه فرهنگ و برای رفع انتقادها دارید؟ اظهارداشت: ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و انتقال فرهنگ مان به ملت های دیگر از جمله فعالیت هایی است که ما در سال ۹۴  با استفاده از  ابزارهایی همچون کتاب، فیلم، تئاتر، موسیقی و فعالیت های فرهنگی خارج از کشور، دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۳ کارهایی شده است که در بعضی از آنها احساس موفقیت می کنیم، ادامه داد: ایجاد فضای امیدبخش برای اصحاب فرهنگ و هنر یکی از بزرگترین کارهای سال ۹۳ بوده که برای ما لذت بخش است؛ چراکه فکر می کنیم در گذشته اصحاب فرهنگ مقداری از دولت فاصله گرفته بودند؛ اما امروز امیدوار شدند، آمدند به میدان و فعالیت می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: امروز ۲۰۰ فیلم در حال ساخت است. در حوزه کتاب هم یک رونق خوب می بینیم و تا به حال حدود ۷۰ هزار کتاب به چاپ رسیده است.

 

جنتی همچنین با اشاره به اقدامات وزارت ارشاد در حوزه موسیقی گفت: در حوزه موسیقی که آنقدر هم به آن اعتراض می شود، بطور مثال کنسرت های موسیقی که در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود، یک نشاطی در جامعه ایجاد کرده است.


 تاريخ ارسال: 1394/1/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.