پرده سینما

اعلام برنامه نمایش فیلم‌های سه‌بعدی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی حاضر در جشنواره فیلم فجر از روز دوشنبه (امروز) در پردیس سینمایی آزادی و کورش به نمایش گذاشته می‌شوند. به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در حاشیه و همزمان با برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های سه‌بعدی این جشنواره در دو پردیس سینمایی آزادی و کورش نمایش داده خواهند شد. رضا سعیدی‌پور درباره روز و ساعت پخش فیلم‌ها در سینما آزادی گفت: سانس‌های اکران فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی در تمامی روز‌ها در سینما آزادی در ساعت ۲۳ آغاز می‌شوند.

به گفته‌ مدیر پردیس سینمایی آزادی نمایش این فیلم‌ها به این شرح است: روز یک‌شنبه، ۶ اردیبهشت فیلم سه‌بعدی سرقت آجیلی با زبان فارسی به نمایش گذاشته شده است. روزهای دوشنبه ۷ اردیبهشت و ۱۴ اردیبهشت هم فیلم سینمایی خومبا با زیرنویس فارسی روی پرده می‌رود. فیلم سینمایی رانده‌شده با زیرنویس فارسی، در روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت و روز شنبه ۱۲ اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود. روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت فیلم سینمایی هفتمین کوتوله با دوبله فارسی به اکران درمی‌آید. فیلم سینمایی سرقت آجیلی به زبان فارسی روز پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت و یک شنبه ۱۳ اردیبهشت روی پرده می‌رود. روز جمعه ۱۱ اردیبهشت هم فیلم سینمایی آخرین گرگ با زیرنویس فارسی از بخش خارج از مسابقه برای عموم علافه‌مندان نمایش داده می‌شود. سعیدی‌پور در انتها ابراز امیدواری کرد که از روز سه‌شنبه استقبال مردمی افزایش یابد.

همچنین لیست پخش فیلم‌های سه‌بعدی در سینما کورش که از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۱۹ اکران می‌شوند، به این شرح است: روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت فیلم سه‌بعدی سرقت آجیلی با زبان فارسی نمایش داده می‌شود. روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت فیلم سه‌بعدی هفتمین کوتوله با دوبله فارسی روی پرده می‌رود. روز پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت فیلم سه‌بعدی رانده شده اکران می‌شود. فیلم سه بعدی خومبا روز جمعه ۱۱ اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود. روز شنبه ۱۲ اردیبهشت هم فیلم سه‌بعدی ارباب جنگل روی پرده می‌رود.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/2/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.