پرده سینما

از چهارشنبه در سینماها: در دنیای تو ساعت چند است؟

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر دفتر نسیم صبا از اکران فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان از این هفته خبر داد. سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اکران «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان، گفت: به‌احتمال بسیار زیاد «در دنیای تو ساعت چند است؟» از چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود. وی بیان کرد: مدت‌ها پیش درخواست نمایش این فیلم به شورای صنفی نمایش ارائه شده بود که به‌تازگی با اکران عمومی فیلم موافقت شده است و در جلسه آینده شورای صنفی نمایش گروه سینمایی نمایش‌دهنده این فیلم مشخص می‌شود.

مدیر دفتر نسیم صبا ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر نمی‌توان از تبلیغات شهری برای فیلم‌های سینمایی استفاده کرد، اما امیدوارم تلویزیون در اکران این فیلم ما را همراهی کرده و شرایط مناسب برای تبلیغات فیلم را در نظر بگیرد. سعید خانی در پایان با اشاره به این‌که «در دنیای تو ساعت چند است؟» یک عاشقانه متفاوت و خوب است که بعد از مدت‌ها در سینمای ایران اکران می‌شود، گفت: برنامه‌هایی برای تبلیغات و چگونگی اکران فیلم در نظر داریم که درصورت نهایی شدن زمان اکران فیلم، اجرایی می‌شود.

«در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان، داستان زنی به‌نام گلی است که بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاه‌اش، شهر رشت سفری کند. در این فیلم بازیگرای چون لیلا حاتمی، علی مصفا و زهرا حاتمی حضور دارند.



 تاريخ ارسال: 1394/2/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.