پرده سینما

«انتقام‌جویان: عصر اولتران» بیش از نیم میلیارد دلار فروخت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم ابرقهرمانی کمپانی مارول با عبور از مرز نیم میلیارد دلار در بازار خارجی، سومین فیلم پرفروش این کمپانی شده است. به گزارش مهر و به نقل از ورایتی، فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» محصول مشترک کمپانی‌های دیزنی و مارول دارد در باکس‌آفیس بین‌المللی از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند و به این ترتیب ۱۷ روز بعد از آغاز اکران خود به این رقم دست پیدا کرده است. این فیلم بزرگ از همین الان تبدیل به سومین فیلم موفق کمپانی مارول در باکس‌آفیس‌های خارجی شده و تنها پشت‌سر دو فیلم سال ۲۰۱۲ «انتقام‌جویان» با ۸۹۵ میلیون دلار فروش و فیلم سال ۲۰۱۳ «مرد آهنی ۳» با ۸۰۶ میلیون دلار فروش قرار دارد.

فروش کل بین‌المللی این فیلم تا به حال توانسته فیلم‌های بسیاری از جمله «کاپیتان آمریکا» با فروش ۱۹۴ میلیون دلار، «مرد آهنی» با فروش ۲۶۵ میلیون دلار، «تور» با فروش ۲۶۸ میلیون دلار، «مرد آهنی ۲» با فروش ۳۱۰ میلیون دلار، «تور: دنیای تیره» با فروش ۴۳۹ میلیون دلار، «محافظان کهکشان» با فروش ۴۴۱ میلیون دلار و «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» با فروش ۴۵۵ میلیون دلار را جا بگذارد.

ارقام کنونی شامل فروش در کشورهای بزرگ و سودمندی از جمله چین و ژاپن نیز نمی‌شوند. «انتقام‌جویان: عصر اولتران» روز دوازدهم ماه مه در کشور چین اکران خواهد شد و تماشاچیان ژاپنی هم می‌توانند از روز چهارم ماه جولای آن را روی پرده‌های بزرگ ببینند. «انتقام‌جویان: عصر اولتران» در هفت روز اول اکران خود در ایالات متحده موفق به کسب ۲۳۵. ۷ میلیون دلار شد و انتظار می‌رود این آخر هفته هم بتواند با ۸۵ میلیون دلار فروش دیگر، باکس‌آفیس را از آن خود کند.



 تاريخ ارسال: 1394/2/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.