پرده سینما

جشنواره «فیلم و عکس مادر» برای اولین‌بار برپا می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

نخستین جشنواره ملی «فیلم و عکس مادر» به دبیری فاطمه گودرزی برگزار می‌شود. به گزارش مهر، نخستین جشنواره ملی «فیلم و عکس مادر» به دبیری فاطمه گودرزی ۶ تا ۹ مردادماه در تهران برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف تکریم و ارزش نهادن به جایگاه مادران و نقش مادر به‌عنوان کلیدی‌ترین عنصر تربیتی در جامعه، در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود.

از آنجا که در دغدغه‌های پیدا و پنهان امروز جامعه، تغییر کارکرد و کمرنگ شدن مفهوم والای مادر و نقش او به‌عنوان نقطه محوری کانون خانواده نکته بسیار مهم و درخور تأملی است، می‌توان با هنر سینما و برگزاری جشنواره‌ای با تمرکز بر نقش، جایگاه و بررسی ابعاد شخصیتی مادر، رجوعی دوباره به این اصلی‌ترین حلقه تربیتی و فرهنگسازی جامعه داشت.

این جشنواره در بخش فیلم در دو گروه فیلم‌های با موضوع مادر و فیلم‌های مادران فیلمساز برگزار می‌شود و تلاشی است برای تماشای نگاه فیلمسازان کشورمان به موضوع مادر و همزمان نگاه مادران فیلمساز به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند. نخستین جشنواره ملی «فیلم و عکس مادر» به دبیری فاطمه گودرزی و با همراهی و حمایت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، برگزار می‌شود.



 تاريخ ارسال: 1394/2/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.