پرده سینما

نمایشگاه نقاشی‌های راکی برای فرانسوی‌ها

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سیلوستر استالونه با نقاشی‌هایش در فرانسه مورد استقبال واقع شد. به گزارش مهر و به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، سیلوستر استلونه که با نقش «راکی» و فیلم‌های اکشن شهرتی جهانی دارد، این‌بار برای امضای تصاویری از نقاشی‌هایش در میان هوادارن‌اش ظاهر شده است. نمایشگاه نقاشی‌های استالونه که از شنبه بعدازظهر در موزه هنر مدرن نیس در فرانسه افتتاح شده، با عنوان «عشق واقعی» به مدت دو هفته میزبان مراجعه‌کنندگانی خواهد بود که می‌خواهند با این بخش از شخصیت استالونه آشنا شوند.

استالونه گفت: نقاشی بی‌شک جذاب‌ترین بخش هنر است چون ساده است، بخشاینده است و می‌تواند کاملاً شخصی ارائه شود. وی در کنفرانس خبری شهر نیس و در حالی که در کنار شهردار این شهر نشسته بود، این سخنان را بر زبان آورد. استالونه که نامزد دریافت جایزه اسکار هم بوده، کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی هم کرده است و پیش از این‌که به رشته فیلم روی بیاورد، در رشته هنر تحصیل می‌کرد.

او آثار نقاشی‌اش را پیش از این در روسیه، سوییس و میامی نیز به نمایش گذاشته بود. شهردار نیس در توییتر درباره نقاشی‌های استالونه نوشت: «عشق واقعی» مرد نقاشی را نشان می‌دهد که بسیار الهام‌بخش است و این آثار بخشی از چهره استالونه را که معمولاً پنهان بود به تصویر می‌کشد. شهردار قرار است مدال افتخار این شهر را به استالونه اهدا کند.



 تاريخ ارسال: 1394/2/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.