پرده سینما

منتقدهای ورایتی به آثار کن ۲۰۱۵ امتیاز دادند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

منتقدان سایت و نشریه معتبر ورایتی بهترین و بدترین‌های جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ را انتخاب کردند. به گزارش مهر و به نقل از ورایتی، منتقدان سینمایی این سایت با امتیازدهی به ۱۹ فیلم حاضر در بخش رقابتی جشنواره کن شصت و هشتم که یکشنبه شب به کارش خاتمه دارد، نظر خود را اعلام کردند. منتقدان این سایت شامل جاستین چانگ، پیتر دبرو، اسکات فونداس، گای لوج، جی وایسبرگ و مگی لی بالا‌ترین امتیاز را به فیلم «کارول» ساخته تاد هینس دادند.

این فیلم با بازی کیت بلانشت و رونی مارا موفق شد تنها جایزه بازیگر زن را برای رونی مارا آن‌هم به‌صورت مشترک با امانوئله برکوت بازیگر و کارگردان فرانسوی به‌دست بیاورد. در حالی که برخی منتقدان اعتقاد داشتند باید این جایزه به‌صورت مشترک بین مارا و بلانشت تقسیم می‌شد. در هر حال این فیلم برخلاف «آبی گرم‌ترین رنگ است» با اقبال گروه داوری امسال روبه‌رو نشد.

منتقدان ورایتی کمترین امتیاز را نیز به «دریای درختان» فیلم جدید گاس ون‌سنت با بازی متیو مک‌کانهی و کن واتانابه دادند. این فیلم در جشنواره کن نیز تقریباً به‌اتفاق آرا فیلمی خسته‌کننده و بی‌هدف خوانده شد و در سالن نمایش فیلم منتقدان آن را هو کردند. گروه داوران کن به ریاست برادران کوئن امسال فیلم «دیپان» ساخته ژاک اودیار از سینمای فرانسه را به‌عنوان بهترین فیلم انتخاب کردند.



 تاريخ ارسال: 1394/3/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.