پرده سینما

آنجلینای ۴۰ ساله!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

آنجلینا جولی پنج شنبه ۴ ژوئن چهلمین سالگرد تولدش را جشن گرفت. به گزارش مهر و به نقل از ددلاین، بازیگر فیلم «شریر» سالی پرفعالیت را پشت سر گذاشت  و موفقیت‌های زیادی کسب کرد تا به چهل سالگی برسد. او گرچه جز «شریر» در فیلمی حضور نداشت، اما قرار است برای «سالت ۲» جلوی دوربین برود و برای معرفی «پاندای کونگ‌فوکار ۳» و فیلمی که خودش کارگردانی کرد یعنی «کنار دریا» در برنامه‌های مختلف شرکت کند. گفته شده جولی و همسرش برد پیت این روز را در یک جزیره خصوصی همراه ۶ فرزندشان جشن گرفتند. این دو پس از ۱۰ سال زندگی مشترک، از مشهورترین زوج‌های هالیوودی محسوب می‌شوند.

۶ فرزند این زوج هریک هدیه مخصوصی برای مادرشان تهیه کردند و کتابچه‌ای پر از نقاشی‌هایشان را به وی هدیه کردند. در مراسم کوچک و خصوصی جشن ازدواج رسمی آن‌ها که سال پیش برگزار شد هریک از ۶ فرزندشان نقشی بر عهده داشت: مدوکس و پکس مادرشان را برای رسیدن به کلیسا همراهی کردند، زهرا و ویوین گل‌ها را از باغ چیدند و شیلو و ناکس هم حلقه‌ها را آوردند. پکس مسئول پختن کیک هم بود. آنجلینا جولی که در ۳۷ سالگی و پس از این‌که روشن شد ۸۷ درصد خطر ابتلا به سرطان او را تهدید می‌کند، مجبور به انجام جراحی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه شد، نقش مؤثری در حساس کردن زنان به این خطر داشت. او گفت نمی‌خواست فرزندانش بدون مادر بزرگ شوند.

علاوه بر این او به‌عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل برای حقوق زنان و حمایت از حقوق کودکان فعالیت کرد و صدای آوارگان سوری را به گوش جهان رساند و اعلام کرد کارهای لازم برای حمایت از آوارگان سوری در پی جنگ انجام نشده است. جولی در سال ۲۰۱۴ از سوی ملکه الیزابت دوم نشان افتخار دریافت کرد. او در این سال روی صندلی کارگردانی فیلم «شکسته‌نشده» نیز نشست تا تصویری از یکی از کهنه‌سربازان جنگ جهانی دوم را ثبت کند.

او در سال ۲۰۱۵ برای نخستین‌بار پس از بازی در فیلم «خانم و آقای اسمیت» با برد پیت همبازی شد تا فیلم «کنار دریا» را بسازد. آنجلینا جولی که بیش از یک دهه است مسیر زندگی و انتخاب‌هایش را تغییر داده، همراه برد پیت والدین مدوکس ۱۳ ساله، پکس ۱۱ ساله، زهرا ۱۰ ساله، شیلو  ۹ ساله و دو‌قلوهای ویوین و ناکس ۶ ساله هستند. برد پیت می‌گوید از زمانی که پدر شده خودش را ثروتمندترین فرد جهان می‌داند.



 تاريخ ارسال: 1394/3/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>یه نفر:

● مطالبی در رابطه با انجلینا جولی: ۱) آنجلینا جولیولی در کـودکـی آرزو داشتـه مـدیـر مراسم تدفین گردد. ۲) وی بـا پـدرش مـیــانه خوبی ندارد به همین منظور نام خانوادگی خود را حذف کرده است. ۳ـ او در لندن و نیویورک بــعـنوان مدل مشغول بکار است. ۴) آنجلینا جولی چپ دست میباشد. ۵) خالکوبیهای متعدد بدنش از مشخصات بارز وی بشمار می رود. ۶) آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ تاکنون به عنوان سفیرویژه سازمان ملل در حوزه پناهندگان مشغول به فعالیت میباشد. وی همچنین گهگاهی به کشورهای جهان سوم و فقیر مسافرت میکند

3+0-

يكشنبه 17 خرداد 1394



>>>یه نفر:

جوایز دریافتی: بهترین بازیگر، بهترین بازیگر پشتیبان از سوی ACADEMY AWARD و GOLDEN GLOBE. فیلمهایی که در آنها نقش آفرینی کرده است: Lookin&#۰۳۹; to Get Out (۱۹۸۲ Cyborg ۲ (۱۹۹۳ Angela & Viril (۱۹۹۳ Alice & Viril (۱۹۹۳ Without Evidence (۱۹۹۵ Hackers (۱۹۹۵ Mojave Moon (۱۹۹۶ Love Is All There Is (۱۹۹۶ Foxfire (۱۹۹۶ Playing God (۱۹۹۷ Gia (۱۹۹۸ Hell&#۰۳۹;s Kitchen (۱۹۹۸ Playing by Heart (۱۹۹۸ Pushing Tin (۱۹۹۸ The Bone Collector (۱۹۹۹ Girl, Interrupted (۱۹۹۹ Gone in Sixty Seconds (۲۰۰۰ Lara Croft: Tomb Raider (۲۰۰۱ Original Sin (۲۰۰۰ Life or Something Like It (۲۰۰۲ Trading Women (۲۰۰۳ Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (۲۰۰۳ Beyond Borders (۲۰۰۳ Taking Lives (۲۰۰۴ Shark Tale (۲۰۰۴) (voice Sky Captain and the World of Tomorrow (۲۰۰۴ The Fever (۲۰۰۴ Alexander (۲۰۰۰ Mr. and Mrs. Smith (۲۰۰۵

3+0-

يكشنبه 17 خرداد 1394



>>>یه نفر:

نام پدر:JON VOIGHT---شغل: بازیگر اسبق. ـ نام مادر:MARCHELINE BERTRAND---شغل: بازیگر اسبق. در سال ۱۹۷۶ از یکدیگر طلاق گرفته اند. ـ نام برادر:JAMES HAVEN VOIGHT---شغل: کارگردان. ● شوهران: ۱) JONNY LEE MILLER---شغل: بازیگر--تاریخ ازدواج: ۱۹۹۶ ----تاریخ طلاق: ۱۹۹۹ ۲) BILLY BOB THORNTON----شغل: بازیـگر، کارگردان و فیلم نامه نویس-- ازدواج: ۱۹۹۹ ----طلاق: ۲۰۰۲. ● روابط دیگر: ▪ TIMOTHY HUTTON---شغل: بازیگر--- بین سالهای ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹. ▪ تحصیلات: از سن ۱۱ سالگی در کلاسهای آموزش تئاتر ثبت نام کرد. دوران متوسطه را در دبیرستان بورلی هیلز به اتمام رسانید. در دانشگاه نیویورک نیز راه یافت اما خیلی زود از آنجا انصراف داد. ● فرزندان: ۱) پسر:MADDOX JOLIE----اهل کامـبودیـا می بـاشد که تـوسـط آنـــجلینا در سال ۲۰۰۲ به فرزند خواندگی پذیرفته شد. ۲) دخـتـر: ZAHARA MARLEY JOLIE----- اهــل اتـیـوپـــی می بـاشــد کــه والدینش بر اثر بیماری ایدز جان باختند و انجلینا وی را نیز در سال ۲۰۰۵ به فرزند خواندگی پذیرفت.

3+0-

يكشنبه 17 خرداد 1394



>>>یه نفر:

نام کامل:ANGELINA JOLIE VOIGHT ـ تاریخ تولد: ۴ جون ۱۹۷۵. ـ محل تولد: لس انجلس آمریکا. ـ شغل: بازیگر و مدل. ـ قد: ۱۷۰ سانتی متر. ـ وزن: ۵۸ کیلو گرم. ـ علت شهرت: ایفای نقش در فیلم GIA در سال ۱۹۹۸...

3+0-

يكشنبه 17 خرداد 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.