پرده سینما

مایكل داگلاس حكم پنج سال زندان برای پسرش را مناسب خواند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مایكل داگلاس، بازیگر برنده اسكار هالیوود، كه اخیرا پسرش به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده بود، حكم پنج سال زندان را برای وی بسیار مناسب خواند.

 

به گزارش فارس به نقل از رویترز، مایكل داگلاس، حكم پنج سال زندان برای پسرش كامرون داگلاس را كاملا مناسب دانسته و گفت: اگر او به زندان نمی‌رفت، به احتمال زیاد از مصرف زیاد مواد مخدر می‌مرد و یا در اتفاقی كشته می‌شد.

كامرون داگلاس 31 ساله كه در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی بازی كرده است، در ماه آوریل در حالیكه مقداری هروئین و كوكائین همراه خود داشت دستگیر شد.

داگلاس پدر گفت:امیدوارم كه پسرم پس از آزادی بتواند زندگی جدیدی را آغاز كند، من از دادگاه متشكرم كه حكم مناسبی را در مورد پسرم صادر كرد.

وی افزود: من در ارتباط با پسرم سزاوار سرزنشم، چون من برای او پدر خوبی نبوده‌ام و اكثر اوقات در كنارش حضور نداشتم.

وی گفت: قسمتی از مشكل پسرم ارثی است چون در خانواده ما پیش از این هم كسانی بوده‌اند كه مشكل اعتیاد به مواد مخدر را داشته‌اند و بخش دیگر آن به دوستی او با افراد ناباب باز می‌گردد، او از 13 سالگی مشكل داشت.

داگلاس در ادامه خطاب با دیگر والدین گفت: اگر كه فكر می‌كنید كه فرزندتان مشكلاتی دارد، سعی كنید تا قبل از 18 سالگی او را اصلاح كنید، چون همینكه او 18 ساله شد، با محدودیت‌های بسیاری روبرو خواهید شد.

 

کامرون داگلاس. پسر مایکل داگلاس و نوه کرک داگلاس

 


 تاريخ ارسال: 1389/2/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.