پرده سینما

فیلم‌های هنر و تجربه می‌توانند به جشن خانه‌ سینما بیایند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مازیار میریدبیر اجرایی هفدهمین جشن خانه سینما شرکت همه فیلم هایی که پروانه نمایش سینمایی دارند و شرایط فراخوان شامل حالشان می‌شود، در این رویداد هنری بلامانع دانست.

به گزارش مهر، با اعلام فراخوان مسابقه فیلم های بلند هفدهمین جشن سینمای ایران، تمام تولیدات سینمایی که از ابتدای تیر ماه سال ۱۳۹۳ تا پایان روز ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۴ به نمایش عمومی در آمده اند می توانند با درخواست تهیه کننده اثر، در این جشن شرکت کرده و مورد داوری قرار گیرند.

با توجه به اینکه در تاریخ اعلام شده در فراخوان بخش مسابقه فیلم های بلند، گروه سینمای «هنر و تجربه» نیز فعالیت خود را آغاز کرده است تعدادی از فیلمسازانی که آثارشان در این گروه به نمایش درآمد نیز علاقمند به حضور در هفدهمین جشن خانه سینما هستند که برخی اخبار تایید نشده این شک را ایجاد کرده که آثار این گروه امکان شرکت در جشن خانه سینما را ندارند.

این موضوع را از مازیار میری دبیر اجرایی هفدهمین جشن خانه سینما جویا شدیم که وی به خبرنگار مهر گفت: طبق روال سابق در برگزاری جشن خانه سینما، همه فیلم هایی که پروانه نمایش سینمایی دارند می توانند در مسابقه فیلم های بلند حضور داشته باشند که این قانون شامل فیلم های گروه «هنر و تجربه» هم می شود.

وی در پایان تأکید کرد: هرکدام از فیلم های گروه «هنر و تجربه» که طبق تاریخ اعلام شده در فراخوان، در سینماها اکران شده و دارای پروانه نمایش سینمایی هستند می توانند در این مسابقه شرکت کنند.


 تاريخ ارسال: 1394/4/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.