پرده سینما

فیلم جدید آلمادوار؛ یک قصه ترسناک بدون شوک و فریاد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با وجود اینکه در فیلمنامه اولیه یک نقش اصلی برای پنه لوپه کروز پیش بینی شده بود، اما در بازنوبسی نهم جایی برای پنه لوپه کروز نیست!

 

پدرو آلمادوارپدرو آلمودوار  فیلم‌ساز سینمای اسپانیا، برای فیلم جدید سینمایی خود یك بار دیگر با آنتونیو باندراس همكاری می‌كند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این همكاری مشترك كه پس از بیست سال دوباره صورت می‌گیرد، با نام لاپیل كیوهابیتو جلوی دوربین می‌رود. آلمودوار و باندارس آخرین بار در سال 1990 در كمدی اكشن ماجراجویانه و اجتماعی دست مرا ببند، دست مرا باز كن با یكدیگر كار كردند.  فیلم‌نامه كار جدید آنها اقتباس آزادی از قصه كتاب سال 1995 تیری جانكونت به نام میگاله است.

آلمودوار این قصه - و همچنین فیلم خود - را یك قصه ترسناك ارزیابی می‌كند، بدون این كه به تماشاچی شوك وارد كند و یا صدای فریاد او را در آورد. به گفته او «خط اصلی قصه درباره یك دكتر جراح زیبایی است كه قصد انتقام‌‌گیری از مردی را دارد كه زندگی خانوادگی‌اش را تباه كرده است. "

آلمودوار اولین بار در سال 2002 از علاقه خود برای كارگردانی لاپیل كیوهابیتو صحبت كرد. در آن زمان او گفت قصد دارد این فیلم را با بازی باندراس و پنه لوپه كروز بسازد.

از آن زمان تاكنون، وی نه بار فیلم‌نامه فیلم را دوباره‌‌نویسی كرده تا قصه تبدیل به همان چیزی بشود كه او می‌خواهد. اما در نسخه فعلی فیلم‌نامه جایی برای پنه لوپه كروز نیست. با این حال، وی در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی اسپانیا تاكید كرد كه نقش‌های خوب و زیادی برای این بازیگر در پروژه‌های بعدی خود دارد.

آلمودوار، لاپیل كیو هابیتو را به زبان اسپانیایی می‌سازد. فیلم‌برداری این فیلم طی ده هفته در مادرید انجام خواهد شد. شصت درصد صحنه‌های فیلم از لوكیشن‌های خارجی استفاده خواهد كرد. تهیه‌كننده فیلم خود آلمودوار و برادرانش هستند.

رسانه‌های گروهی اسپانیا می‌گویند باندراس شهرت و موفقیت بین‌المللی خود را مدیون فیلم‌هایی است كه برای آلمودوار بازی كرد.

این بازیگر در گفت‌وگویی اعلام كرد: «هر زمانی كه آلمودوار از من بخواهد در فیلمی برای او بازی كنم، تمام كارهایم را رها كرده و سرصحنه فیلم‌برداری فیلم وی حاضر خواهم شد.»


 تاريخ ارسال: 1389/2/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.