پرده سینما

برپایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در دو شهر

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الله ایوبیحجت‌اله ایوبی رییس سازمان سینمایی از تفکیک جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به دو بخش کودکان و نوجوانان و برپایی آن یک سال در میان و در دو شهر اصفهان و همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌اله ایوبی رییس سازمان سینمایی دیروز ۱۳ مرداد در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن سینمایی زیتون در شهر رودبار به جزئیات تفکیک جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بین دو گروه سنی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: بحث‌های فراوانی در شورای راهبردی سینمای کودکان و نوجوانان مبنی بر تفکیک فیلم‌های مختص کودک و نوجوان مطرح می‌شد و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند جشنواره فیلم کودکان باید مستقل از جشنواره فیلم نوجوانان برگزار شود.

وی افزود: پس از بحث‌های فراوان به این نتیجه رسیدیم که یک سال در میان جشنوار‌ه‌ مختص کودکان و نوجوانان برگزار کنیم؛ از همین رو قرار شد این رویداد سینمایی را در سال جاری ویژه فیلم‌های نوجوانان در همدان برگزار کنیم و سال بعد جشنواره ویژه کودکان در استان اصفهان برپا شود.

رییس سازمان سینمایی در پایان صحبت‌های خود گفت: استان همدان از چند ماه قبل برای برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان اعلام آمادگی کرده بود که بر اساس این اعلام، تصمیم گرفتیم بخش نوجوانان این رویداد سینمایی را در استان همدان برگزار کنیم.


 تاريخ ارسال: 1394/5/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.