پرده سینما

ایناریتو نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا را تقبیح کرد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

ایناریتوالخاندرو گونزالس ایناریتو برنده اسکار، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تقبیح کرد. به گزارش مهر به نقل از گاردین، الخاندرو گونزالس ایناریتو در یک سخنرانی از دونالد ترامپ که تلاش دارد به عنوان نامزد جمهوریخواهان به دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا راه پیدا کند، برای حرف‌هایی که علیه مکزیک زده است به شدت انتقاد کرد.

ایناریتو که در جشن «هنر+فیلم» سخنرانی می‌کرد در همان زمانی پشت میکروفون قرار گرفت که دونالد ترامپ در برنامه شوی زنده شبانه شبکه NBC حضور یافته بود.

در این برنامه که در موزه هنر لس آنجلس ترتیب داده شده بود تا از ایناریتو تقدیر شود، او ترامپ را بیگانه ستیز خواند.

ایناریتو با اشاره به سخنانی که ترامپ در این مدت علیه مکزیکی‌ها بیان کرده است، گفت: چنین تفسیرهایی اصلا قابل قبول نیست و نباید اقلیت‌های جامعه را تحقیر کرد.

هر چند ایناریتو از ترامپ به طور مشخص نام نبرد، اما دقیقا نشان داد با نامزدی وی مخالف است و افزود حرف‌های او که توسط رسانه ها تکرار می شود می‌تواند به مسایل نژادی داخل جامعه دامن بزند.

اینارتو که در مکزیکو سیتی متولد شده و دومین مکزیکی پس از الفونسو کوارون به عنوان برنده اسکار است و اسکار بهترین کارگردانی را امسال برای «مرد پرنده‌ای» دریافت کرد، در سخنرانی‌اش گفت: اگر به بیان چنین کلماتی ادامه دهیم تخم نفرت را در جامعه می پراکنیم و اینطوری میلیون‌ها تن از مهاجران مکزیکی و لاتین تبارها را به خطر می‌اندازیم؛ در حالی که مهاجران در سراسر دنیا امروز سرنوشت پرخطری دارند.

ایناریتو متن کامل سخنرانی اش را به دو زبان انگلیسی و مکزیکی به صورت آنلاین هم منتشر کرد.



 تاريخ ارسال: 1394/8/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.