پرده سینما

چهارمین جشن انجمن مدیران سالنهای سینمای ایران برگزار شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چهارمین جشن انجمن مدیران سالنهای سینمای ایران. عکس از غزال دیانتیچهارمین جشن انجمن مدیران سالنهای سینمای ایران به منظور تقدیر از پیشکسوتان این انجمن عصر روز دوشنبه هفتم دی ماه در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه با حضور اعضا و میهمانان این صنف برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مجری برنامه با تأکید بر اهمیت این حرفه اظهار داشت: سالن سینما اولین محل ارتباط تماشاگران و مخاطبان با یک اثر سینمایی است چنانچه این سالن از مدیریت حرفه ای و دلنشین برخوردار باشد قطعا آن اثر را برای مخاطبان دلپذیر خواهد کرد و خاطره  خوبی را در اذهان آنان ماندگار خواهد ساخت و بسیار زیباست که شورای مرکزی انجمن مدیران سالن های سینمای ایران هر سال گذشته خود را مرور می کنند و به پیش کسوتان صنف  خود مهر می ورزند.

سید مهدی خادم عضو هیات مدیره خانه سینما و نماینده شورای مرکزی انجمن مدیران سالنهای سینما به عنوان اولین سخنران این آیین گفت: امروز جمعی از مدیران سالن های سینمایی از مرز بازنشستگی گذشته اند و ما امروز دور هم جمع شده ایم تا از این مدیران تقدیر و سپاس خود را به آنان ابراز کنیم.  امیدواریم که همه ما در کنار هم بمانیم و بدانیم که بودنشان مایه دلخوشی ما است.

سپس ابراهیم مختاری رئیس هیات مدیره خانه سینما برای اهدای لوح تقدیر به اولین گروه پیشکسوتان انجمن مدیران سالنهای سینما دعوت شد.  وی افزود: خوشحال ام در جمعی هستم که اولین بهره برداری تماشاگران  از یک اثر سینمایی با همکاری شما صورت می گیرد و آرزو می کنم فیلم داشته باشم تا بتوانم در سالنهای سینما به  نمایش در بیاورم و از خدمات شما بهره مند بشوم و در خدمت شما باشم.

وی لوح تقدیر محمد عطاخان و بهزاد کریمی را اهدا کرد.

محمد عطاخان از سال 1345 وارد این عرصه شد و سال 1390 با مدیریت در سینما آسیا به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

بهزاد کریمی از سال 1335 به عرصه سالن های سینما وارد شد و تا سال 1393  در این حرفه به فعالیت مشغول بود.

در ادامه این مراسم فرهاد توحیدی رئیس پیشین هیات مدیره خانه سینما گفت: نتیجه همه تلاشهای دوستان در بخش تولید در سالن های سینما بسته بندی می شود و اگر بهترین فیلم ها با کیفیت نازل نمایش داده شوند هیچ خاطره خوشی برای مخاطب ایجاد نمی شود. همه شرایط اکران نور صدا و همه اینها چیزهایی است که مدیران سالنهای سینما و دوستان شریفی که در این صنف مشغول به خدمت هستند می توانند کنترل کنند گاهی ما برخی از فیلم ها را با سالن نمایش آن به خاطر داریم .

فرهاد توحیدی  لوح تقدیر پرویز غفاری و سیروس یگانه را اهدا کرد.

پرویز غفاری از 1346 به عنوان حسابدار در این حرفه حضور یافت وهم  اکنون به عنوان مدیر سینمابه فعالیت مشغول است .

سیروس یگانه  از سال 1344 تا شهریور 1394 که به افتخار بازنشستگی نایل آمد در این حرفه حضور داشت .

در مرحله بعد از دکتر حمید دهقانپور دعوت شد تا  لوح تقدیر عباس سیف الهی و حسن ثمودیان  را اهدا کند .

عباس سیف الهی  از سال 1363 مدیر سینما ارم  بوده و تا سال 1389 به فعالیت در این زمینه مشغول بود .

حسن ثمودیان نیز از سال 1347 شروع به فعالیت کرد واز 1364 به مدت بیست و نه سال مدیریت سینما فرخ را برعهده داشته است.

شهره لرستانی بازیگر و کارگردان سینما که به عنوان یکی از اهدا کنندگان لوح تقدیر انجمن دعوت شد  اظهار داشت : خیلی خوشحال ام در جمعی هستم که برای پاسداشت میراث فرهنگی حضور دارند همه ما عاشقان پرده جادویی هستیم و هر کدام از ما گوشه ی از این پرده نشستیم و من از ۵ سالگی آرزو داشتم که یک سینما داشته باشم.

اهدای لوح به نجات علی اشتری، رضا شاه واروقی و سید ضیا الدین محمدی توسط شهره لرستانی صورت پذیرفت.

نجات علی اشتری از سال 1365 تا 1393 مشغول به فعالیت در سمت های مختلف در حرفه مدیریت سالن های سینما مشغول بوده است.

رضا شاه واروقی از سال 1363 تا 1394 به عنوان مدیر سالن سینماهای بسیاری فعالیت داشته است .

سید ضیاء الدین محمدی نیز از سال1365  در سینما بهمن آغاز به فعالیت کرده و تا اردیبهشت 1394 با سمت مدیریت سینما در این حرفه بازنشسته شد.

تقدیر پایانی این مراسم نیز به فریبرز قطبی (از مدیران بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) اختصاص داشت اهداء لوح انجمن به وی توسط ناصر عنصری (قائم مقام مدیر عامل خانه سینما) به همراهی سه تن از اعضا این انجمن (خستو، ظریفی و اسماعیلی) صورت گرفت.

 


 تاريخ ارسال: 1394/10/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.