پرده سینما

جشنواره در برج میلاد همچنان بی نظم و آشفته به راهش ادامه می دهد! ششمین روز جشنواره در برج میلاد

پرده سینما

 

 

 





 

بی برنامگی و فشردگی در حدی است که اگر کسی تصمیم داشته باشد در فاصله اذان مغرب تا نیمه شب شرعی، هم نمازبخواند، هم شام بخورد، و هم چای بنوشد، و هم فیلم ببیند باید از یکی دو تا از این امور صرفنظر کند!

 

عکس از الهام عبدلیبا نمایش فیلم بارکد مصطفی کیایی در  برج میلاد باز معلوم شد جشنوراه سی و چهارم در برج میلاد بی سر و سامان ترین و بی حساب و کتاب ترین دوران تاریخی اش را می گذراند.

حقیقتاً در هیچ دوره ای سینمای رسانه ها یا کاخ جشنواره چنین بی در و پیکر و «هرکی به هرکی» نبوده است! شمار مهمانان متفرقه به حدی است که جای پارک برای اتومبیلها پیدا نمی شود. و در سالن جایی برای نشستن نیست. چه کسی پاسخگو است؟

و این تازه بخشی از افتضاحی است که محمد حیدری دبیر جشنواره و همکاران اش شکل داده اند. کدام جشنواره ای در دنیا سانس 2 بعداز ظهر را رها می کند به امان خدا و به جایش سانس 1 بامداد فیلم نمایش می دهد، که مهمانان ساعت 3 بامداد جشنواره را ترک کنند؟!

بی برنامگی و فشردگی در حدی است که اگر کسی تصمیم داشته باشد در فاصله اذان مغرب تا نیمه شب شرعی، هم نمازبخواند، هم شام بخورد، و هم چای بنوشد، و هم فیلم ببیند باید از یکی دو تا از این امور صرفنظر کند!

معلوم نیست در میان آنهمه مدعی که کدخدای این ده شدند کسی نبود بگوید مگر «جشنواره داخل جشنواره» امکان پذیر است؟! مگر می شود جشنواره فیلم کودک و نوجوان یک سانس را به نمایش فیلمهای جشنواره «رشد» اختصاص دهد؟ یا داخل فستیوال کارلوویواری بخشی برای فیلمهای فستیوال مونت کارلو اختصاص داده شود؟!

پس از بخش «سینما حقیقت» داخل «جشنواره فجر» چه معنایی دارد؟!

 

امروز عوامل کفش‌هایم کو؟ روی فرش قرمز نرفتند.

 

طبق معمول ده نمکی هم نخواست نشستی برای فیلم اش برگزار شود. در نتیجه برای فیلم رسوایی2 نشست پرسش و پاسخ برگزار نشد.

 

ایسنا نیز  گزارش داد: «با وجود اینکه ساعت ارائه فیش ناهار تا 14:30 اعلام شده است، اما حدود یک ساعت قبل از آن سهمیه ناهار به پایان رسید و برخی از حاضران در نشست‌ها موفق به دریافت آن نشدند.

دبیر جشنواره از فرصت عدم نمایش این فیلم استفاده کرد و در یک نشست خصوصی با برخی از خبرنگاران از بی‌نظمی‌های کاخ جشنواره پوزش خواست و قرار شد در سالن 5 میلاد فیلم‌ها بصورت همزمان نمایش داده شود و تنها در اختیار برخی خبرنگاران و منتقدان باشد.

در این دوره برخلاف سال‌های قبل، شبکه‌های رادیویی برنامه زنده‌ای ویژه جشنواره ندارند و همه برنامه‌ها به صورت ضبط ‌شده است که در کاخ جشنواره آماده می‌شود.»

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.