پرده سینما

جهان در انتظار «فروشنده» اصغر فرهادی

پرده سینما

 







شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در فروشندهفیلم جدید اصغر فرهادی با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی که ماجرایش در ایران می‌گذرد، توجه خریداران جهانی را جلب کرده است.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار با یک فیلم ایرانی دیگر باز می‌گردد که در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و در زمستان در ایران فیلمبرداری آن به اتمام رسید.

کمپانی بین‌المللی فیلم مومنتو (MFI) که مرکز آن در پاریس است، با بنلوکس (سینرت)، سوییس (فرنتیک)، ایتالیا (راکی رد)، ژاپن (دوما اینک)، کره جنوبی (چالان)، لهستان (گوتگ فیلمز)، پرتغال (آلامبیک)، یوگسلاوی سابق (مگاکام)، یونان (سون فیلمز) و خاورمیانه (فالکون) برای پخش این فیلم قرارداد بسته است. 

هر چند قراردادهای نهایی پخش این فیلم روشن نشده اما فرهادی آشکار کرد که قصه این فیلم معاصر و درباره زوجی است که رابطه‌شان به خاطر مسایل اجتماعی به هم می‌خورد و خشونت‌آمیز می‌شود.

بازیگری که سابقه همکاری طولانی مدت با فرهادی دارد یعنی ترانه علیدوستی که نقش اصلی را در فیلم درباره الی بازی کرد و شهاب حسینی که در فیلم برنده خرس طلا و اسکار فرهادی یعنی جدایی جلوی دوربین رفت، در نقش زوج اصلی فیلم بازی کرده‌اند.

به گزارش مهر، در ایران این فیلم به نام فروشنده شناخته می‌شود ولی اسکرین دیلی از نام آن اظهار بی اطلاعی کرده است.


 تاريخ ارسال: 1394/11/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.