پرده سینما

معرفی مسئولین بخش فیلم کوتاه و انیمیشن هجدهمین جشن «خانه سینما»

پرده سینما






 

 

کمال تبریزی و بیژن میرباقریدبیرخانه هجدهمین جشن سینمای ایران اسامی مسئولان هماهنگی  جشن های فیلم کوتاه و انیمیشن را اعلام کرد و به زودی مسئول هماهنگی جشن مستند نیز معرفی خواهد شد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی هجدهمین جشن سینمای ایران، بهرام عظیمی و نیما عباس پور به ترتیب بعنوان مسئولین هماهنگی جشن های انیمیشن و فیلم کوتاه معرفی شدند.

جشن سینمای ایران در دوره ی هجدهم خود به ارزیابی آثار  سینمایی  در یک سال اخیر می پردازد و برخلاف دوره های پیشین به شکلی متفاوت و به شیوه آکادمی برگزار خواهد شد.

گفتنی است کلیه امور مربوط به انتخاب ، داوری  و اجرای مراسم های بخش های مستند ، انیمیشن و فیلم کوتاه  برعهده ی ستاد اجرایی  و زیر نظر کمال تبریزی دبیر جشن و بیژن میرباقری به عنوان مدیر اجرایی انجام می شود.

دبیرخانه جشن خانه سینما از تمامی صاحبان آثار سینمایی (داستانی و تجربی)، کوتاه ، مستند و انیمیشن دعوت می کند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی حضور تولیدات خود در این دوره از جشن به سایت خانه سینما به نشانی www.khanehcinema.ir  مراجعه و آثار خود را به همراه مدارک لازم  حداکثر تا تاریخ پنجم مرداد ماه به دبیرخانه جشن واقع در خیابان بهارجنوبی - کوچه سمنان - شماره 29 ارسال کنند .

هجدهمین جشن سینمای ایران همچون دوره  های پیشین، ۲۱ شهریور ماه مصادف با روز ملی سینما برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1395/4/29
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

به امید برگزاری جشنی باشکوه و در شان سینمای ایران

0+0-

دوشنبه 4 مرداد 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.