پرده سینما

انصراف آنجلینا جولی از بازی در «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

آنجلینا جولیآنجلینا جولی از بازی در پروژه بازسازی قتل در قطار سریع‌السیر شرق به کارگردانی کنت برانا انصراف داد.

به گزارش «صبا» هرچند، بازیگر برنده اسکار هیچ قراردادی برای بازی در نسخه امروزی این درام معمایی جنایی امضا نکرده اما مدتی پیش از او به عنوان یکی از بازیگران اصلی پروژه یاد شده بود که در مرحله نهایی مذاکرات با سازندگان است. قرار بود جولی در شخصیتی که زمانی لورن باکال بازیگر نامدار سینمای کلاسیک ایفاگر آن بود جلوی دوربین برود و خود برانا در نقش هرکول پوآرو ظاهر شود.

ورایتی به نقل از منابع آگاه از انصراف قطعی جولی برای حضور در این پروژه خبر داده است. در حال حاضر، استودیوی فاکس تلاش دارد با شماری از ستاره‌های سرشناس هالیوود از جمله شارلیز ترون پای میز مذاکره بنشیند. خانم هریت هوبارد نام شخصیتی است که بیش از چهار دهه قبل، باکال در فیلم سیدنی لومت نقش او را ایفا کرد.

مایکل گرین نگارش سناریوی نسخه امروزی قتل در قطار سریع‌السیر شرق را با اقتباس از رمان معروف آگاتا کریستی برعهده داشته است. این رمان به عنوان یکی از شاهکارهای کریستی اولین‌بار در سال 1934 منتشر شد و داستان آن حول محور ماجرای قتل یک تاجر امریکایی در قطاری معروف شکل می‌گیرد و در ادامه پوآرو تلاش می‌کند از میان مسافران حاضر در قطار رد قاتل را بیابد. سیدنی لومت فیلمساز مشهور آمریکایی بر اساس این داستان فیلمی ساخته بود که در آن لورن باکال بازی می‌کرد.

جولی این روزها خودش را برای بازگشت به قسمت دوم مالفیسنت آماده می‌کند و قصد دارد کارگردانی پروژه‌ای جدید - آنها اول پدرم را کشتند: دختر یک کامبوجی به خاطر می‌آورد - را برای شبکه نتفلیکس آغاز کند.



 تاريخ ارسال: 1395/5/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.