پرده سینما

نمایش «انقلاب در شش روایت» در كانون فیلم سینماحقیقت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نمایی از فیلم «انقلاب در شش روایت»برنامه این هفته كانون فیلم سینماحقیقت كه عصر فردا (دوشنبه 17 خرداد 1389) در مركز گسترش سینمای مستند و تجربی برپا می‌گردد، به نمایش فیلم مستند بلند انقلاب در شش روایت اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این فیلم مستند اپیزودیك كه توسط شش فیلمساز با تجربه كارگردانی شده و تهیه كنندگی آن نیز بر عهده این مركز و پژمان لشكری‌پور بوده، روایتی از اعتصابات سال 57 در مصاحبه با اهالی مطبوعات، گمشده‌ای از روزهای انقلاب، عكس تاریخی همافرهای نیروی هوایی در روز 19بهمن، ناگفتـه‌های سـرود «ایران- ایران» رضا رویگری و... به تصویر كشیده شده است.

برپایه این گزارش، روایت‌های شش‌گانه ی مستند «انقلاب در شش روایت» كه نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند بلند بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز شده بود، به این شرح است:

روایت اول: آپولو 58 (حامد خسروی)

روایت دوم: اعتصاب 62 روزه (محمد جعفری)

روایت سوم: خاطرات انقلاب، گمشدگان سی‌سال بعد (فرحناز شریفی)

روایت چهارم: سمت خاموش یك عكس (علیرضا قاسم‌خان)

روایت پنجم: تعبیر یك رویا (جواد مزدآبادی)

روایت ششم: حلقه آخر (شهرام میراب اقدم)

گفتنی است: این فیلم مستند بلند از ساعت 17 عصر دوشنبه (17 خردادماه 1389) و با حضور كارگردانان و عوامل تولید آن، در كانون فیلم سینماحقیقت به نشانی: خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15 به نمایش عمومی درخواهد آمد و علاقمندان به منظور  تماشای این فیلم می‌توانند از طریق شماره تلفن 88511289 هماهنگی حاصل نمایند.

                  


 تاريخ ارسال: 1389/3/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.