پرده سینما

سجادپور: اكران خارجی آتشكار بلامانع است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمید فرخ نژاد در فیلم آتشکاراداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی از اكران خارجی قطعی فیلم آتشكار خبر داد و تاكید كرد در اكران فیلم‌های خاص، درصدد نمایش آثاری هستیم كه شرایط اكران عمومی را ندارند اما واجد ارزشهایی برای دیده شدن هستند.

 

علیرضا سجادپور(مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی) از امكان اكران خارجی فیلم آتشكار خبر داد.

سجادپور در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: زمان اكران داخلی فیلم سینمایی آتشكار با زمان اكران خارجی آن باید هماهنگ باشد اما این فیلم برای اكران خارجی مشكلی ندارد.

سجادپور درباره اكران و نمایش خاص بعضی فیلم‌های سینمایی گفت: قصد داریم تا فیلم‌هایی كه شرایط اكران عمومی را ندارند اما واجد ارزش‌هایی برای نمایش هستند را به صورت خاص اكران كنیم. سجادپور در توضیح اكران خاص فیلم‌ها گفت: منظور از اكران خاص؛ یعنی نمایش محدود در سینماهای كمتر و ازپیش تعیین شده و با اطلاع‌رسانی قبلی تا مخاطبان خاص بتوانند این‌گونه آثار را نگاه كنند. در اكران خاص مروری بر آثار بعضی سینماگران و فیلمسازان صورت می‌گیرد و امكان دارد یكی از این فیلمسازان عباس كیارستمی باشد.

سجادپور افزود: جدول و برنامه اكران‌های خاص مشخص شده است و تعدادی سینماها در تهران و چند شهر بزرگ كشور نیز تعیین شده است. این جدول پس از تكمیل و كامل شدن برنامه قطعی، زمان آغاز اكران و نحوه نمایش فیلم‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1389/3/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.