پرده سینما

بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران تکذیب شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک سابت خبری تازه تأسیس ایرانی که نسخه آزمایشی خود را در فضای وب منتشر می کند و منبع اصلی خبر بوده، تقلا کرده با انتشار این خبر جعلی برای خود شهرت و محبوبیتی کسب کند! سایت «پیام خرداد» نیز بدون ذکر منبع اصلی خبر وانمود کرده منبع اصلی خبر بوده! و به انتشار این خبر پرداخته به این ترتیب سایر سایت ها نیز به نقل قول از این خبر پرداخته اند! به هر حال  خبر حضور گلشیفته فراهانی در ایران و ساخت فیلم بلند وی را دوستان خانواده فراهانی و یكی از مدیران سینمایی كشور تكذیب كرد. هم‌اكنون خانواده فراهانی برای دیدار با او به پاریس سفر كرده‌اند.

 

 ایلنا: از زمانی كه گلشیفته فراهانی به خارج از كشور سفر كرد و در یكی از فیلمهای سینمایی هالیودی حضور پیدا كرد؛ بحث بازگشت و حضور مجدد وی در ایران به یكی از موضوعات جنجال برانگیز تبدیل شد و هرچند جواد شمقدری(معاون سینمایی) در مصاحبه‌های مختلف اعلام كرده بود كه گلشیفته فراهانی می‌تواند به ایران بازگردد با این حال عده‌ای تلاش كردند تا حساسیت این موضوع را همیشه حفظ كنند. و آنچه كه در چند روز گذشته در فضای رسانه‌ای كشور به گوش رسید؛ نشان از وجود همین فضای محسوس دارد تا آنجاكه برخی سایت‌ها نیز بازگشت فراهانی را به تهران در روزهای اخیر نشانه رفتند و گاه موضوع تا حد ساخت اولین فیلم بلند سینمایی این بازیگر نیز داغ شد.

اما پیگیری‌های خبرنگار ایلنا در ماجرای بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران به جایی نرسید و مشخص شد این بازیگر اصلا به ایران سفر نكرده است و خبر مربوط به ساخت فیلم توسط وی؛‌ درحالی منتشر شده كه اصل خبر یعنی بازگشت وی به ایران نیز تكذیب شد.

خبر عدم حضور وی در ایران را علاوه بر دوستان خانواده فراهانی ، یكی از مسولان سینمایی كشور نیز تكذیب كرده و آن را در حد شایعه دانسته‌اند.

براساس پیگیرهای خبرنگار ایلنا، گلشیفته فراهانی نه تنها به ایران نیامده بلكه براساس گفته دوستان نزدیك خانواده فراهانی، این خانواده برای دیدار با فرزند خود(گلشیفته فراهانی) به پاریس سفر كرده‌است.

 

در همین رابطه بخوانید 

شمقدری: گلشیفته فراهانی اگر مشکل قضایی نداشته باشد نباید نگران ورود به ایران باشد

گلشیفته فراهانی: در ایران من یک شاه ماهی در رودخانه بودم، اما در هالیوود مثل یک ماهی در اقیانوس هستم

گلشیفته فراهانی با مرجان ساتراپی همکاری می کند

گلشیفته فراهانی به ایران بازگشت

 

 

 

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/3/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.