پرده سینما

حمله بازیگر برنده اسکار به ترامپ

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هلن میلرهلن میرن در جملاتی تند از دونالد ترامپ نامرد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این بازیگر برنده اسکار انگلیسی ضمن اشاره به این که دونالد ترامپ به گروهی از افراد زن ستیز متعلق است که نسل آنها رو به انقراض هستند، ابراز امیدواری کرد که زنان جوان در مقایسه با دهه 1960 میلادی که او کارش را آغاز کرد فرصت‌های بیشتری داشته باشند.

میرن که در افتتاحیه نمایش فیلم جدیدش چشم در آسمان در نیویورک صحبت می‌کرد گفت: فکر می‌کنم آنها در حال نابود شدن هستند اما هنوز چند دایناسور پیر باقی مانده‌اند و ترامپ نیز یکی از آنهاست.

وی همچنین ترامپ را به فردی با هیکل بزرگ و مغز کوچک تشبیه کرد.

میرن برای ایفای نقش در فیلم‌های دیوانگی پادشاه جورج (1994)،‌ گاسفورد پارک (2001) و آخرین ایستگاه (2009) نامزد جایزه اسکار شد و در سال 2006 برای بازی در نقش ملکه انگلستان در فیلم ملکه موفق به کسب جایزه اسکار شد.

وی دوبار موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن شد و در جوایز بافتا، جشنواره‌ی فیلم رم، جشنواره‌ی مسکو، سانتا باربارا و ونیز نیز به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شده است.

این بازیگر سرشناس برای بازی در فیلم هیچکاک در نقش همسر آلفرد هیچکاک نامزد دریافت جایزه از گلدن گلوب و اتحادیه بازیگران سینمایی آمریکا شد.

چشم در آسمان فیلم جدید این بازیگر انگلیسی است که هلن میرن در آن در نقش یک افسر نظامی بازی کرده است، نقشی که در ابتدا برای یک بازیگر مرد نوشته شده بود اما گاوین هود کارگردان فیلم در نهایت تصمیم گرفت از میرن در این نقش بازی بگیرد.

هلن میرن چندی پیش به عنوان یکی از بازیگران قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های اکشن سریع و خشن انتخاب شد تا اولین تجربه حضور خود در یک فیلم اکشن را نیز در سن 71 سالگی تجربه کند.



 تاريخ ارسال: 1395/7/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.