پرده سینما

تکذیب شایعات؛ ایوبی اعلام کرد در سازمان سینمایی می ماند

پرده سینما







 

 

حجت الله ایوبیرییس سازمان سینمایی اعلام کرد: طبق صحبتی که با وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم، قرارمان بر ادامه همکاری است.

حجت‌الله ایوبی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه امروز خبرهایی مبنی بر قطعی شدن ادامه همکاری دو معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شنیده شده است، بیان کرد: با آقای وزیر (سید رضا صالحی امیری) صحبت کردیم و قرارمان را برای ادامه همکاری گذاشتیم اما درباره معاونان دیگر خبری ندارم.

او که 18 آبان‌ماه در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات حضور داشت در این‌باره ادامه داد: درباره ماه‌های باقی مانده از دولت یازدهم و همراهی با دکتر صالحی، خیلی امیدوارم و ایشان را فردی فرهیخته، باسواد و دانشمند می‌دانم. البته از آنجا که ایشان دانشگاهی است، کار را کم خطر می‌دانم چون مدیران دانشگاهی کلا کم خطر هستند و فکر می‌کنم روزهای خوبی در انتظار سینمای ایران باشد.

ایوبی که این روزها بحث بر سر ماندن یا رفتنش از سازمان سینمایی پس از تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زیاد منتشر شده است افزود: در اینکه کار من در این سازمان خیلی سخت است همه شما آگاه هستید و اینکه چقدر می‌شود مقاومت کرد را خدا باید کمک کند. اما با قاطعیت می‌گویم با وجود اینکه تاکنون سمت‌های مهمی داشته‌ام، اما هیچ گاه داوطلب پستی نبودم و هر گاه کاری به من واگذار شده است، آن را یک نعمت بزرگ دانسته‌ام و سعی کرده‌ام حقش را ادا کنم.

رییس سازمان سینمایی گفت: کار در سینما را برای خودم یک افتخار می‌دانم و حتما لایق این نبودم که پروژه‌ای با این عظمت را به من سپردند اما سعی می‌کنم خود را به آن برسانم.

وی همچنین درباره کارهای مهمی که در ماه‌های پیش رو مد نظر دارد گفت: از این دولت که هنوز 5 سال باقی مانده و در این 5 سال خیلی کارها می‌شود، انجام داد. ما هم کارهایی را شروع کرده‌ایم که برخی ناتمام مانده و به دنبال اتمام آن‌ها هستیم.

ایوبی در این باره اظهار کرد: پروژه‌هایی مانند «سینما سیار» و «سینما سلام» اگر خوب مدیریت شوند، اتفاقات خوبی را می‌توانند رقم بزنند و در این راستا هفته آینده صد دستگاه آماده کرده‌ایم تا با حضور وزیر فرهنگ افتتاح شوند. همچنین اکران سینمای کودک، مدرسه ملی سینما، نهادینه شدن گروه سینمایی هنر و تجربه و  تکمیل سالن‌های نیمه تمام از جمله کارهایی است که باید دنبال شوند و این‌ها را باید به سرانجام برسانیم تا ببینیم دور اول به کجا می‌رسد. برای دور دوم هم اول باید ببینیم که زنده باشیم و برای ادامه، کار به کجا می‌رسد.

ایوبی همچنین درباره کانال تلگرامی خود و مطالب و اظهار نظرهایی که در آنجا منتشر می‌کند و بازخورد آن‌ها گفت: به نظرم در مجموع اتفاق بدی نبوده هرچند گاهی پُست‌هایی را با فکر و برخی را هم حسی و دلی منتشر می‌کنیم اما به هر حال گاهی هر کدام از آن‌ها خطرات خود را دارند.

رئیس سازمان سینمایی همچنین درباره آخرین وضعیت اکران رستاخیز هم اعلام کرد که اتفاق جدیدی در این‌باره رخ نداده است.

 



 تاريخ ارسال: 1395/8/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.