پرده سینما

نمی دانم «فِراری» به جشنواره فجر می رسد یا نه؟

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا داودنژادعلیرضا داوودنژاد کارگردان فِراری بیان کرد که با توجه به کارهای باقی مانده در روند تولید این فیلم نمی داند که این اثر به جشنواره فیلم فجر می رسد یا نه.

علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی فِراری که در بخش مسابقه ملی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است، گفت: این فیلم فعلا آماده نمایش نیست و در مرحله تدوین و میکس قرار دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم به جشنواره می رسد یا نه؟ بیان کرد: فعلاً نمی توانم درباره این موضوع چیزی بگویم و به طور قطع نمی دانم که به جشنواره می رسد یا نه.

فِراری داستان دختر ۱۸ ساله ای به نام گلنار با بازی ترلان پروانه را روایت می‌کند که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فِراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد. گلنار در این‌ بین با یک راننده آژانس آشنا می‌شود که او را در اتفاقات قصه همراهی می‌کند. نقش این راننده آژانس را محسن تنابنده بازی می‌کند.

در این فیلم محسن تنابنده، ترلان پروانه، سیامک صفری، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد، اقدس سعادت رضایی، علی داوودنژاد و رضا کیانیان به ایفای نقش می پردازند.

فِراری به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری ساخته‌ شده است و محمود کلاری به ‌عنوان مدیر فیلمبرداری، کامبوزیا پرتویی فیلمنامه نویس، ایمان امیدواری طراح گریم و بابک کریمی طراح صحنه با علیرضا داوودنژاد کارگردان این فیلم همکاری کرده اند.

 



 تاريخ ارسال: 1395/10/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.