پرده سینما

نمایش و گفت و گو با عوامل فیلم فیلم سینمایی «پرسه در مه» در كانون فیلم سینماحقیقت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیلا حاتمی در فیلم پرسه در مهبرنامه این هفته  كانون فیلم «سینماحقیقت» مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش فیلم‌ سینمایی پرسه در مه و جلسه گفت و گو با كارگردان و برخی از عوامل تولید این فیلم اختصاص یافته است.

به‌گزارش روابط‌ عمومی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم سینمایی پرسه در مه از ساعت 17 عصر دوشنبه (سی ویكم خردادماه 1389) در سالن «سینماحقیقت» این مركز به نمایش عمومی در آمده و سپس جلسه گفت و گو با بهرام توكلی كارگردان و برخی دیگر از عوامل تولید این فیلم، برگزار خواهد گردید.

بر پایه این گزارش، پرسه در مه شخصیتی به نام امین (با بازی شهاب حسینی) دانشجوی رشته موسیقی را به تصویر می‌كشد كه تمام توان خود را برای ساخت قطعه موسیقی بزرگ زندگی خویش گذاشته است. او در این راه از راهنمایی‌های استاد خویش نیز بی‌نصیب نیست و صبوری و تحمل همسر وی، رویا (با بازی لیلا حاتمی) مدد دیگری برای او می‌باشد...

این گزارش می‌افزاید: عوامل تولید فیلم سینمایی پرسه در مه كه برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم دوم بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر شده است به این شرح می‌باشد:

نویسنده فیلمنامه و كارگردان: بهرام توكلی/ مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه/ تدوین: بهرام دهقانی/ صدابرداری: مهدی صالح‌كرمانی/ صداگذاری و میكس: فرامرز ابوالصدق/ طراح صحنه و لباس: بابك كریمی/ طراح چهره‌پردازی: سعید ملكان/ موسیقی: حامد ثابت/ جلوه‌های ویژه: عباس شوقی/ برنامه‌ریز و دستیار اول كارگردان: حمید بهرامیان/ منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی/ مدیرتولید: پیمان شیرخانی/ مدیرتداركات: حیدر زرقومی/ عكاس: علی تبریزی/ مجری طرح: جواد قلی‌زاده/ بازیگران: شهاب حسینی، لیلا حاتمی، مسعود رایگان، احمد ساعتچیان، سامرند معروفی و...

تهیه‌كننده: مركز گسترش سینمای مستند و تجربی- جواد نوروزبیگی

گفتنی است: عموم علاقمندان به منظور تماشای فیلم سینمایی پرسه در مه و شركت در جلسه‌ی گفت و گو با كارگردان و عوامل تولید این فیلم می‌توانند از ساعت 17 عصر دوشنبه (31 خرداد) به سالن «سینماحقیقت» این مركز به نشانی: خیابان سهروردی شمالی- میدان شهید قندی، شماره 15 مراجعه نموده و یا به منظور كسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 88511289 تماس حاصل نمایند.

 

                                                              


 تاريخ ارسال: 1389/3/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.