پرده سینما

همایون شهنواز، کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

 

همایون شهنوازکارگردان سریال «دلیران تنگستان» که چندی قبل در حادثه‌ای در منزل شخصی خود دچار حادثه شده بود، به دلیل شدت سوختگی و همچنین ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

محمد ولی‌زاده، روزنامه‌نگار و دوست همایون شهنواز ـ کارگردان سریال تلویزیونی «دلیران تنگستان»، «روزهای به‌یادماندنی» و فیلم سینمایی «شاه خاموش» ـ در گفت‌وگویی با ایسنا این خبر را تایید کرده است.

ولی‌زاده در توضیح این خبر گفت: شرایط جسمی همایون شهنواز پس از عمل جراحی حادتر شد و روز گذشته ایست قلبی داشت که احیا شد. او تا شب گذشته هم شرایط مناسبی نداشت و در نهایت متاسفانه به دلیل شدت سوختگی درگذشت.

این روزنامه‌نگار در ادامه درباره زمان برگزاری مراسم خاکسپاری مرحوم همایون شهنواز توضیح داد: خانواده مرحوم شهنواز در حال فراهم کردن مقدمات برای برگزاری مراسم هستند و اکنون منتظر هستیم تا خانواده ایشان از خارج از کشور به ایران بیایند.

به گزارش ایسنا، همایون شهنواز چندی قبل در منزلش دچار حادثه آتش‌سوزی و ۸۰ درصد سوختگی شد.

پس از این حادثه تلاش‌هایی برای اعزام وی به بیمارستانی در اشتوتگارت آلمان انجام گرفت که در نهایت به دلیل پاره‌ای مشکلات از جمله نبود امکانات فنی برای اعزام وی، به عمل جراحی در ایران تصمیم گرفته شد.

در دوران بستری بودن همایون شهنواز در بیمارستان جمعی از اهالی سینما و صداوسیما و همچینن معاون وزیر بهداشت به عیادت وی رفتند.

 

همایون شهنواز سر صحنه سریال دلیران تنگستان



 تاريخ ارسال: 1396/12/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.