پرده سینما

آیین رونمایی از کتاب «ساختار و سبک فیلم»، برگزار شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 آیین رونمایی از کتاب ساختار و سبک فیلم، تألیف دکتر احمد ضابطی جهرمی، برگزار شد  در این مراسم که عصر سه شنبه بیست و چهارم مهرماه به همت نشر «نی شکر» و خانه‌ی سینما در سالن سیف اله داد خانه‌ی سینما برگزار شد، جمعی از منتقدین، فیلمسازان و هنرمندان و اساتید سینما حضور داشتند.  دکتر احمدرضا معتمدی و دکتر علی روحانی، از مهمانان ویژه این مراسم بودند که به بحث و بررسی درباره‌ی کتاب پرداختند.  دکتر علی روحانی، کتاب های تألیفی را نسبت به کتاب‌های ترجمه، برای دانشجویان دارای برتری دانست و مهم ترین ویژگی آثار دکتر ضابطی جهرمی را بیان شیوای آن و قابلیت خوب انتقال مفهوم برشمرد.  دکتر احمدرضا معتمدی نیز ضمن اشاره به اینکه این کتاب را میتوان سر کلاس برد و بر مبنای آن تدریس کرد، گفت: میان دانستن و فهمیدن تفاوت است و دکتر جهرمی مباحثی را در این کتاب مطرح می‌کنند که خود فهمیده‌اند و دارای فهم عمیق از آن هستند.  کتاب ساختار و سبک فیلم، شامل ۱۵ درس‌گفتار از دکتر احمد ضابطی جهرمی است، که در ۲۰۰ صفحه توسط نشر نی شکر به چاپ رسیده است. آیین رونمایی از کتاب ساختار و سبک فیلم، تألیف دکتر احمد ضابطی جهرمی، برگزار شد

در این مراسم که عصر سه شنبه بیست و چهارم مهرماه به همت نشر «نی شکر» و خانه‌ی سینما در سالن سیف اله داد خانه‌ی سینما برگزار شد، جمعی از منتقدین، فیلمسازان و هنرمندان و اساتید سینما حضور داشتند.

دکتر احمدرضا معتمدی و دکتر علی روحانی، از مهمانان ویژه این مراسم بودند که به بحث و بررسی درباره‌ی کتاب پرداختند.

دکتر علی روحانی، کتاب های تألیفی را نسبت به کتاب‌های ترجمه، برای دانشجویان دارای برتری دانست و مهم ترین ویژگی آثار دکتر ضابطی جهرمی را بیان شیوای آن و قابلیت خوب انتقال مفهوم برشمرد.

دکتر احمدرضا معتمدی نیز ضمن اشاره به اینکه این کتاب را میتوان سر کلاس برد و بر مبنای آن تدریس کرد، گفت: میان دانستن و فهمیدن تفاوت است و دکتر جهرمی مباحثی را در این کتاب مطرح می‌کنند که خود فهمیده‌اند و دارای فهم عمیق از آن هستند.

کتاب ساختار و سبک فیلم، شامل ۱۵ درس‌گفتار از دکتر احمد ضابطی جهرمی است، که در ۲۰۰ صفحه توسط نشر نی شکر به چاپ رسیده است.



 تاريخ ارسال: 1397/7/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.