پرده سینما

آخرین مرحله دادگاه حضانت ۶ فرزند آنجلینا جولی و برَد پیت

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین مرحله دادگاه حضانت ۶ فرزند آنجلینا جولی و برَد پیت   برَد پیت و آنجلینا جولی در چهارم دسامبر برای تعیین سرنوشت حضانت ۶ فرزندشان حاضر می‌شوند. به گزارش فارس به نقل از لس‌آنجلس تایمز،  برَد پیت و آنجلینا جولی در چهارم دسامبر برای تعیین سرنوشت حضانت ۶ فرزندشان حاضر می‌شوند. اخبار منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از اعلام دیوان عالی لس‌آنجلس مبنی بر جلسه نهایی حضانت فرزندان این دو هنرپیشه هالیوودی است. در این پرونده آنجلینا جولی بنابر دلایل ارائه شده به دادگاه خواهان حضانت تمام فرزندان است لیکن برد پیت خواهان حضانت ۵۰ درصدی برای هرکدام از والدین است. قاضی بازنشسته لس‌آنجلس جان دبلیو اودنکرک به عنوان حقوق‌دان این پرونده به این زوج معرفی شده تا مسائل خود را تاپیش از جلسه رسمی دادگاه با وی درمیان بگذارند. آنجلینا جولی در سپتامبر ۲۰۱۶ تقاضای طلاق خود را به دادگاه داد که به دنبال رویدادی که در هواپیما بین پیت و فرزند ارشدشان مادوکس جولی پیت پیش آمده بود، صورت گرفت البته تحقیقات دادگاه هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر رفتار غیرقانونی پیت با فرزندش را بدست نیاورد اگرچه پیت در مورد اعتیاد به مواد مخدر و الکل با تست مثبت مواجه شد و از سوی دادگاه معتاد شناخته شد و بنابر این حضور و دیدار او با فرزندان را به شرط حضور یک روانشناس تایید کردند.برَد پیت و آنجلینا جولی در چهارم دسامبر برای تعیین سرنوشت حضانت ۶ فرزندشان حاضر می‌شوند.

به گزارش فارس به نقل از لس‌آنجلس تایمز،  برَد پیت و آنجلینا جولی در چهارم دسامبر برای تعیین سرنوشت حضانت ۶ فرزندشان حاضر می‌شوند.

اخبار منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از اعلام دیوان عالی لس‌آنجلس مبنی بر جلسه نهایی حضانت فرزندان این دو هنرپیشه هالیوودی است.

در این پرونده آنجلینا جولی بنابر دلایل ارائه شده به دادگاه خواهان حضانت تمام فرزندان است لیکن برد پیت خواهان حضانت ۵۰ درصدی برای هرکدام از والدین است.

قاضی بازنشسته لس‌آنجلس جان دبلیو اودنکرک به عنوان حقوق‌دان این پرونده به این زوج معرفی شده تا مسائل خود را تاپیش از جلسه رسمی دادگاه با وی درمیان بگذارند.

آنجلینا جولی در سپتامبر ۲۰۱۶ تقاضای طلاق خود را به دادگاه داد که به دنبال رویدادی که در هواپیما بین پیت و فرزند ارشدشان مادوکس جولی پیت پیش آمده بود، صورت گرفت البته تحقیقات دادگاه هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر رفتار غیرقانونی پیت با فرزندش را بدست نیاورد اگرچه پیت در مورد اعتیاد به مواد مخدر و الکل با تست مثبت مواجه شد و از سوی دادگاه معتاد شناخته شد و بنابر این حضور و دیدار او با فرزندان را به شرط حضور یک روانشناس تایید کردند.



 تاريخ ارسال: 1397/8/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.