پرده سینما

جانی دپ تقاضای غرامت ۵۰ میلیون دلاری از همسر سابقش دارد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

جانی دپ با شکایت علیه همسر سابقش تقاضای غرامتی ۵۰ میلیون دلاری کرده است.  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جانی دپ به تازگی شکایتی تسلیم دادگاه کرده و امبر هرد بازیگر و همسر سابقش را به دلیل مطلبی تبلیغی که در واشنگتن پست نوشته، به دادگاه فراخوانده است.  همسر وی در ماه دسامبر یادداشت-تبلیغی (رپرتاژ آگهی) در واشنگتن پست منتشر کرد و در آن از تجربه خشونت خانگی بدون نام بردن از جانی دپ یاد کرد.  دپ در شکایتی که تقاضای غرامت ۵۰ میلیون دلاری در آن طرح شده نوشته «هرد قربانی خشونت خانگی نیست، اوست که مرتکب جرم شده است.»  در این شکایت هر نوع خشونتی از سوی دپ علیه همسر سابقش انکار شده و از این مطلب که در روزنامه منتشر شده به عنوان عملی برنامه‌ریزی شده و ساختگی برای تبلیغ و جلب توجه به فیلم آکوامن یاد شده است.  وکیل دپ گفت در این یادداشت همسر سابق دپ سعی کرده بود القا کند که او قربانی خشونت خانگی است و این خشونت از سوی همسرش علیه وی اعمال شده است.  از سوی دیگر هرد ادعا کرده که این شکایت یکی دیگر از سلسه رفتارهایی است که دپ برای ساکت کردن او به کار گرفته است. وی اعلام کرده همه این کارها نشان می‌دهد که او قادر به کنترل خشم خود نیست و نمی‌خواهد این حقیقت را بپذیرد که دست به سوء‌رفتار زده است.  دپ و هرد سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند و هرد سال ۲۰۱۶ تقاضای طلاق کرد و ادعا کرد دپ علیه او خشونت اعمال کرده و ۷ میلیون دلار بابت این امر گرفت و آن را به خیریه اهدا کرد.  این شکایت جدیدترین ادعای حقوقی دپ است. او چندی پیش مدیران سابق خود را به دادگاه فراخواند و پیشتر از وکلای سابق خود شکایت کرده بود. البته او در هر دو مورد برنده شد.  فیلم آکوامن دسامبر ۲۰۱۸ راهی پرده‌های سینماها شد و امبر هرد از بازیگران آن بود.جانی دپ با شکایت علیه همسر سابقش تقاضای غرامتی ۵۰ میلیون دلاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جانی دپ به تازگی شکایتی تسلیم دادگاه کرده و امبر هرد بازیگر و همسر سابقش را به دلیل مطلبی تبلیغی که در واشنگتن پست نوشته، به دادگاه فراخوانده است.

همسر وی در ماه دسامبر یادداشت-تبلیغی (رپرتاژ آگهی) در واشنگتن پست منتشر کرد و در آن از تجربه خشونت خانگی بدون نام بردن از جانی دپ یاد کرد.

دپ در شکایتی که تقاضای غرامت ۵۰ میلیون دلاری در آن طرح شده نوشته «هرد قربانی خشونت خانگی نیست، اوست که مرتکب جرم شده است.»

در این شکایت هر نوع خشونتی از سوی دپ علیه همسر سابقش انکار شده و از این مطلب که در روزنامه منتشر شده به عنوان عملی برنامه‌ریزی شده و ساختگی برای تبلیغ و جلب توجه به فیلم آکوامن یاد شده است.

وکیل دپ گفت در این یادداشت همسر سابق دپ سعی کرده بود القا کند که او قربانی خشونت خانگی است و این خشونت از سوی همسرش علیه وی اعمال شده است.

از سوی دیگر هرد ادعا کرده که این شکایت یکی دیگر از سلسه رفتارهایی است که دپ برای ساکت کردن او به کار گرفته است. وی اعلام کرده همه این کارها نشان می‌دهد که او قادر به کنترل خشم خود نیست و نمی‌خواهد این حقیقت را بپذیرد که دست به سوء‌رفتار زده است.

دپ و هرد سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند و هرد سال ۲۰۱۶ تقاضای طلاق کرد و ادعا کرد دپ علیه او خشونت اعمال کرده و ۷ میلیون دلار بابت این امر گرفت و آن را به خیریه اهدا کرد.

این شکایت جدیدترین ادعای حقوقی دپ است. او چندی پیش مدیران سابق خود را به دادگاه فراخواند و پیشتر از وکلای سابق خود شکایت کرده بود. البته او در هر دو مورد برنده شد.

فیلم آکوامن دسامبر ۲۰۱۸ راهی پرده‌های سینماها شد و امبر هرد از بازیگران آن بود.



 تاريخ ارسال: 1397/12/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.