پرده سینما

دنی بویل خروجش از جیمز باند را شرم‌آور خواند

پرده سینما


 

 



 






           دنی بویل کارگردان بریتانیایی پس از بیرون آمدن از بیست و پنجمین پروژه «جیمز باند» به دلیل اختلاف دیدگاه‌ها سرانجام لب به سخن باز کرد.  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که دنی بویل در آگوست پیش از پروژه بیست و پنجمین «جیمز باند» کنار گذاشته شد، تهیه کنندگان در ماه سپتامبر جوجی فوکوناگا را جایگزین بویل کردند، که عنوان کرده بود احساس بدی از این موضوع و کارگردانی فیلم ندارد.  دنی بویل در این باره گفت است فیلمنامه‌ای که با همکاری جان هوج نوشته بود، هنوز کامل نشده بود ولی می‌توانست واقعاً خوب باشد.  بویل عنوان کرد: ما داشتیم خیلی خیلی خوب کار می‌کردیم، اما آنها نمی‌خواستند در این مسیر با ما باشند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم از کمپانی جدا شویم و این خیلی غیرمنصفانه است که بخواهم بگویم نمی‌دانستم آنها از ما چه توقعی دارند. از تهیه کننده یک پیام خیلی دوستانه دریافت کردم و من هم بهترین‌ها را برای او آرزو کردم. اما همه چیز یک کار شرم‌آور بزرگ است.  چندی پیش تهیه کنندگان جیمز باند در ۲ کلمه در توئیتر ۰۰۷ اعلام کردند به دلیل تفاوت‌های نگاه، دنی بویل تصمیم گرفته است کارگردانی «باند ۲۵» را انجام ندهد.  پس از جدا شدن دنی بویل، رامی مالک و بیل مگنوسن برای ایفای نقش دشمن اصلی و مأمور سیا وارد گفتگو با تهیه کنندگان فیلم شدند.  تولید این پروژه که هنوز نامی ندارد همین بهار شروع می‌شود و باربارا بروکولی شایعاتی مبنی بر انتخاب «شاتر هند» برای عنوان فیلم را رد کرده است.  پروژه بعدی بویل «دیروز» یک کمدی موزیکال در دنیایی است که گروه بیتلز اصلاً وجود نداشته‌اند و مردی یک روز همه شعرهایی که گروه بیتلز خوانده‌اند به ذهنش راه می‌یابد و با ارائه آنها در دنیای موسیقی یکه‌تاز می‌شود. این فیلم چهارم ماه می در جشنواره فیلم ترایبکا دیده خواهد شد.دنی بویل کارگردان بریتانیایی پس از بیرون آمدن از بیست و پنجمین پروژه «جیمز باند» به دلیل اختلاف دیدگاه‌ها سرانجام لب به سخن باز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که دنی بویل در آگوست پیش از پروژه بیست و پنجمین «جیمز باند» کنار گذاشته شد، تهیه کنندگان در ماه سپتامبر جوجی فوکوناگا را جایگزین بویل کردند، که عنوان کرده بود احساس بدی از این موضوع و کارگردانی فیلم ندارد.

دنی بویل در این باره گفت است فیلمنامه‌ای که با همکاری جان هوج نوشته بود، هنوز کامل نشده بود ولی می‌توانست واقعاً خوب باشد.

بویل عنوان کرد: ما داشتیم خیلی خیلی خوب کار می‌کردیم، اما آنها نمی‌خواستند در این مسیر با ما باشند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم از کمپانی جدا شویم و این خیلی غیرمنصفانه است که بخواهم بگویم نمی‌دانستم آنها از ما چه توقعی دارند. از تهیه کننده یک پیام خیلی دوستانه دریافت کردم و من هم بهترین‌ها را برای او آرزو کردم. اما همه چیز یک کار شرم‌آور بزرگ است.

چندی پیش تهیه کنندگان جیمز باند در ۲ کلمه در توئیتر ۰۰۷ اعلام کردند به دلیل تفاوت‌های نگاه، دنی بویل تصمیم گرفته است کارگردانی «باند ۲۵» را انجام ندهد.

پس از جدا شدن دنی بویل، رامی مالک و بیل مگنوسن برای ایفای نقش دشمن اصلی و مأمور سیا وارد گفتگو با تهیه کنندگان فیلم شدند.

تولید این پروژه که هنوز نامی ندارد همین بهار شروع می‌شود و باربارا بروکولی شایعاتی مبنی بر انتخاب «شاتر هند» برای عنوان فیلم را رد کرده است.

پروژه بعدی بویل «دیروز» یک کمدی موزیکال در دنیایی است که گروه بیتلز اصلاً وجود نداشته‌اند و مردی یک روز همه شعرهایی که گروه بیتلز خوانده‌اند به ذهنش راه می‌یابد و با ارائه آنها در دنیای موسیقی یکه‌تاز می‌شود. این فیلم چهارم ماه می در جشنواره فیلم ترایبکا دیده خواهد شد.



 تاريخ ارسال: 1398/1/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.