پرده سینما

با دستور شمقدری طرح جدید اکران فیلم ها به تعویق افتاد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

شمقدری در نامه‌ای از سجادپور خواست: تا زمان مشاركت صادقانه طرح اصلاح و ساماندهی حوزه اكران فیلم‌ها را به تعویق بی‌اندازید

  

جواد شمقدری. عکس از حسن صلاحی آرا، فارسبه دنبال مطرح شدن طرح اصلاح و ساماندهی حوزه اکران و نمایش فیلمهای سینمایی و بروز واکنشهای مختلف به این امر معاون امور سینمایی طی نامه‌ای خطاب به مدیر کل نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه‌ای دستور تعویق این موضوع تا بروز نشانه‌های مبتنی بر مشارکت جدی و عزم صادقانه در این خصوص را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نمابر كه از سوی روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده متن نامه شمقدری خطاب به سید علیرضا سجادپور آمده است:

«با سلام بخوبی مطلع هستم با چه دغدغه و مشکلات و رایزنی‌های متعدد در تلاش هستید نسبت به امر ساماندهی اکران گام‌های مثبتی بردارید ولی گویا بعضی بجای قدر شناسی و پاسداشت این تلاش‌ها هیچ مأموریتی بجز متهم کردن و تقابل با مدیران جدید سینمایی برای خود نمی‌شناسند. شاه‌نشین‌هایی که از کنج عافیت و فضای امن شغلی خود تنها در صدد هستند زخم‌های ناشی از شکست های سیاسی خود را با مرهمی از جنس نقدهای آتشین و کور کورانه درمان کنند.

جناب آقای سجادپور ، مسئولیت‌های سنگینی پیش روی ماست نجات سینمای ایران که سالهاست در کمند صاحبان زر و زور و تزویر گرفتار آمده و رو به اضمحلال است وظیفه اصلی ماست و از لوازم توفیق در این امر توجه به اولویت هاست که اهم آن دردفترچه سیاست‌گذاری منعکس شده است. بنابراین تا زمانی که در امر اصلاح و ساماندهی حوزه اکران و نمایش نشانه های مثبتی مبنی بر مشارکت جدی و عزم صادقانه مشاهده نکردید این اقدامات به تعویق بیفتد.»

 

در همین رابطه بخوانید

شصت فیلمی که در طرح جدول بندی اکران اولویت دارند

فرح بخش: بهتر است آقای سجادپور طرح جدول بندی اکران را اجرا نکند

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/4/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.