پرده سینما

مجموعه تلویزیونی «سوینی» با بازی دانیل كریگ بازسازی می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه پلیسی دهه هفتادی سوینی توسط صنعت سینما دوباره‌سازی می‌شود و دانیل كریگ تا زمان آماده شدن شرایط تولید جیمزباند 23،در قالب یك مأمور جدید پلیس در نسخه سینمایی سوینی ایفای نقش می‌كند.

 

دانیل کریگبه گزارش فارس، مأمور دو صفر هفت در نسخه سیمایی سوینی به احتمال زیاد در نقش كارگاه جرج كارتر ظاهر می‌شود،كه یكی از شخصیت‌‌های مطرح تلویزیونی در انگلستان است. نسخه تلویزیونی در سال 1973 به روی آنتن رفت و توانست تبدیل به یكی از مجموعه‌های پربیننده تلویزیونی دوران خودش بشود. قصه این مجموعه حادثه‌ای درباره دو مأمور كار كشته پلیس به نام جك ریگن و جرج كارتر است،كه در هر قسمت آن به مبارزه با عوامل منفی و شرور می‌روند.

نقش كاراكتر جك ریگن را در نسخه سینمایی اورلاندو بلوم بازی خواهد كرد. این نسخه اولین كار سینمایی نیست كه بر اساس قصه نسخه تلویزیونی آن ساخته می‌شود. صنعت سینمای انگلیس در سال 1973 با نگاهی به این قصه فیلم سینمایی، «كارتر را بگیرید» را تهیه كرد كه خود این فیلم هم در سال دو هزار دوباره سازی شد.

تهیه كنندگان نسخه سینمایی سوینی می‌گویند احتمال آن وجود دارد كه كریگ نقش جك ریگن را بازی كند و بحث در این باره كه او كدام یك از دو نقش اصلی را به عهده بگیرد،هنوز ادامه دارد. یان كندی مارتین خالق مجموعه اصلی،در زمان تولید آن اعلام كرد مجموعه او در مقایسه با دیگر مجموعه‌های پلیسی، حال و هوای تازه‌‌ای دارد.

كریگ در شرایطی با سازندگان نسخه سینمایی سوینی همكاری می‌كند كه پروژه جیمزباند 23 به دلیل وضعیت نامعلوم مالی كمپانی متروگلدوین مه یر بلاتكلیف است و زمانی برای شروع فیلمبرداری آن اعلام نشده است.

این بازیگربه تازگی از بازی در نسخه سینمایی ماجراجویی‌های تن تن فارغ شده و در حال بازی در كمدی علمی-تخیلی كابوی‌ها و بیگانه‌های فضایی است.


 تاريخ ارسال: 1389/4/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.