پرده سینما

گلایه هنگامه قاضیانی از درج نادرست نامش در تبلیغات «بیداری رویاها»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنگامه قاضیانی در فیلم بیداری رویاهاهنگامه قاضیانی از درج نادرست و عدم تصحیح نام خانوادگی خود در تبلیغات سینمایی شهری فیلم سینمایی بیداری رویاها گلایه كرد.

این بازیگر سینما به خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: من قصد شكایت از تهیه‌كننده فیلم را ندارم، چون آقای آشتیانی‌پور، فرد انسانی هستند و در بیداری رویاها شرایط انسانی را فراهم كردند، ولی من هشت روز پیش به صاحبان فیلم، اعلام كردم كه در تبلیغات شهری و سردرسینماها، نام خانوادگی من به اشتباه «قاضیان» درج شده است.

وی افزود: با این وجود، همچنان این اشتباه رفع نشده، در حالی كه در این هشت روز قاعدتا باید این اتفاق می‌افتاد و فرصتی بود كه می‌توانست این اشتباه جبران شود.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم «هنگامه قاضیان» باشم و هویت من همان «هنگامه قاضیانی» است.

بازیگر بیداری رویاها گفت: من مطلع هستم كه این اشتباه سهوی بوده و به عمد نبوده است ولی آیا من ارزش این را نداشتم كه این اشتباه را تصحیح كنند؟ برای هنرمندی كه به قول خودشان، هنرمند باارزشی است، آیا نباید این ارزش را قائل می‌شدند كه در طول این مدت، این خطا را تصحیح كنند.

قاضیانی گفت: من گلایه دارم و از این موضوع اندوهگین هستم. باید اعلام كنم كه من «هنگامه قاضیانی» هستم، نه «هنگامه قاضیان.»

هنگامه قاضیانی در فیلم بیداری رویاها به كارگردانی محمدباشه آهنگر نقش اصلی زن را ایفا كرده است. این فیلم اثری متعلق به ژانر دفاع مقدس است و در خلاصه داستان آن آمده: پس از اعلام خبر اسارت و شهادت ایوب، رخشانه – همسرش – به خاطر فرزند دو ساله‌اش رضایت می دهد تا با برادر ایوب ازدواج كند و ...

امین حیایی، امیرحسین آرمان، رز رضوی، حمید فرخ‌نژاد و سارا خوئینی‌ها دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

 

در همین رابطه بخوانید

 

تشکر هنگامه قاضیانی به خاطر اصلاح نامش در تبلیغات بیداری رویاها


 تاريخ ارسال: 1389/4/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.