پرده سینما

مرگ تام كروز در مأموریت غیرممكن4

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شایعات تایید نشده حكایت از آن ‌می‌كند كه كاراكتر «اتان‌هاوک» در قسمت چهارم مجموعه فیلم مأموریت غیرممكن كه نقش آن توسط تام‌كروز بازی می‌شود، كشته خواهد ‌شد.

 

تام کروز در مأموریت غیرممکن 3به گزارش فارس،با وجود پخش وسیع این شایعه در سطح عمومی، تهیه كنندگان فیلم در كمپانی پارامونت این خبر را تائید یا تكذیب نكرده‌اند. تلاش رسانه‌های گروهی برای صحبت با تام‌كروز بازیگر و تهیه كننده مشترك این مجموعه فیلم هم به نتیجه‌ای مثبت نرسیده است.

گفته می‌شود عدم موفقیت مالی شوالیه‌ و روز (فیلم جدید كروز) در جدول گیشه نمایش،باعث شده تا تهیه كنندگان مجموعه فیلم مأموریت غیرممكن تصمیم بگیرند كاراكتر كروز را در قسمت چهارم از بین ببرند و جای او را به یك بازیگر جوان‌تر بدهند.

قبل از این خبرهایی از داخل كمپانی پارامونت به بیرون درز كرده بود كه حكایت از آن می‌كرد كه قصه چهارمین قسمت فیلم، درباره تلاش‌های كاراكتر اتان هاوک (رئیس یك گروه ورزیده ضدجاسوسی) برای آموزش دادن به یك مأمور جوان و جدید است. كمپانی پارامونت چند ماه قبل اعلام كرد كه با همكاری تام‌كروز قصد دارد قسمت جدیدی از مجموعه فیم موفق دهه نودی خود مأموریت غیرممكن را تولید كند. این در حالی است كه اولین قسمت این فیلم در سال 1996 ساخته شد و موفقیت مالی و انتقادی آن،راه را برای تولید دو قسمت بعدی آن در سال‌های 2000 و 2006 فراهم كرد.

پس از اختلاف تام كروز با كمپانی پارامونت در سال 2008،بحث تولید قسمت دیگری از این مجموعه فیلم متوقف شد و ساخت قسمت جدید آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. با توجه به سنت جدید احیاسازی صنعت سینما -كه به تولید قسمـت‌های جدیدی از مجموعه فیلم‌های قدیمی خود می‌پردازد و آنها را با حال و هوای تازه‌ای ارائه می‌دهد- بعید نیست مأموریت غیرممكن‌4 هم شامل این سنت شود و تام كروز از بازی و حضور در آن كنار گذاشته شود. قسمت جدید این مجموعه فیلم را انیماتور سرشناس سینما برد بیرد (سازنده بالا) كارگردانی خواهد كرد.

شوالیه و روز كه با هزینه‌ای 117 میلیون دلاری تهیه شده،طی پنج هفته نمایش عمومی در آمریكای شمالی حدود 70 میلیون دلار فروش كرده است.

فروش پایین فیلم ضربه بزرگی به موقعیت كروز در صنعت سینما زده است.

 

 

در همین رابطه بخوانید

 

  آغاز افول تام کروز؛ روزهای سخت سوپراستار هالیوود  

مرگ تام کروز در مأموریت غیرممکن4

تام کروز از پروژه «گم شده برای کلمات» کنار گذاشته شد


 تاريخ ارسال: 1389/5/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.